x-kom hosting

Monitor do gier/filmów do 700 zł.

ElDomixxx
utworzono
utworzono (edytowane)

Witam,

Zastanawiam się nad kupnem nowego monitora. Problem polega na tym, że kompletnie nie znam się w tej kwestii i potrzebowałbym pomocy.

Interesuje mnie monitor najlepiej w przedziale 500-650 zł. Będzie on służył głównie do oglądania filmów, przeglądania internetu oraz do gier (głównie cs).

Najbardziej zależy mi na tym, aby ten monitor miał powyżej 23 cali oraz dobrą jakość.

Trochę szperałem w internecie i widziałem, że kilka osób poleca monitor AOC G2460VQ6. Czy byłby on dla mnie dobrym rozwiązaniem ? Czy może udałoby mi się znaleźć coś o podobnych parametrach i niższej cenie ?  Zastanawia mnie również gdzie zamówić takowy monitor (gdzie będzie najtaniej?) oraz czym się kierować przy wyborze ( które parametry są ważne, a które mniej )

Moja karta to Radeon HD 7770.

Liczę na Wasze opinie.

 

 

Edytowane przez ElDomixxx

Youki
komentarz
komentarz
1 godzinę temu, ElDomixxx napisał:

dobrą jakość.

A co pod tym terminem rozumiesz?
 

ElDomixxx
komentarz
komentarz

W sumie, nic konkretnego.

Czym różni się monitor z wejściem hdmi od monitora bez takiego wejścia ? 

RagnarPL
komentarz
komentarz
19 minut temu, ElDomixxx napisał:

W sumie, nic konkretnego.

Czym różni się monitor z wejściem hdmi od monitora bez takiego wejścia ? 

 

Fajne pytanie :D No może tym, że jeden ma wejście HDMI a drugi nie.

Youki
komentarz
komentarz

W tej cenie wielkiego wyboru nie ma, celuj w coś bardziej uniwersalnego pokroju AOC i2481FHX

Youki
komentarz
komentarz

Matryca TN, kiepskie pokrycie barw.

amso
komentarz
komentarz

Zobacz sobie w poleasingowych dell u2413 lub hp Zr2440 może Ci parametrami podpisują w tych cenach kapitalne monitorki 

ElDomixxx
komentarz
komentarz (edytowane)
Dnia 18.02.2017 o 21:08, Youki napisał:

Matryca TN, kiepskie pokrycie barw.

 

Szczerze mówiąc ta różnica kolorów zbytnio mi nie będzie przeszkadzać, pewnie nawet nie odczułbym różnicy :)