x-kom hosting

[max 2500] internet,film,muzyka,office

m87
utworzono
utworzono (edytowane)

Witam ,zamierzam zakupić laptopa na raty bo obecny padł .

Chciałabym żeby nie przekraczał kwoty 2500zł , posiadał system Windows 10 , dysk SDD, ekran 15,6" matowy , laptop bedzie mi służył do przegladania internetu,oglądania filmów,słuchania muzyki i użytkowania programów typu Office itp... (laptop będzie bardzo często na chodzie) Chciałabym żeby mi posłużył te kolejne lata :-) doradzicie jakąś najlepszą opcje za tą kwote? Z gory dziekuje..

Edytowane przez m87

Youki
komentarz
komentarz

Sam SSD wystarczy czy razem z zewnętrznym HDD?

m87
komentarz
komentarz

nie znam się za bardzo.. SSD wystaczy do codziennego użytkowania? Grać nie przewiduje.

Youki
komentarz
komentarz

Chodzi o to czy Ci  samo 120, ewentualnie 240 GB wystarczy na wszystko, system, programy, dane.

 

m87
komentarz
komentarz

fajnie by było 240GB.

m87
komentarz
komentarz

On chyba nie jest dostępny na sklepie z płatnością w ratach..

I słyszałam ze Acery nie są dobre,często sie grzeją.. To prawda?

Youki
komentarz
komentarz

Wszystko zależy od konkretnego modelu, procesora, układu chłodzenia, nie od logo. Ten model nie ma problemów z temperaturami, szczególnie w wersji bez dedykowanej GPU.

 

Prosaid
komentarz
komentarz
12 godzin temu, m87 napisał:

On chyba nie jest dostępny na sklepie z płatnością w ratach..

I słyszałam ze Acery nie są dobre,często sie grzeją.. To prawda?


Są w tym sklepie raty. Zależy od modelu nie od marki

WszystkozAmeryki_com
komentarz
komentarz

Zależy bardziej od tego gdzie kupisz taki model laptopa, od konkretnego sklepu, w zasadzie już w większości masz opcję kupna na raty. Model Acer E5 575  to bardzo dobra propozycja, ewentualnie Asus R541UV też matową matrycą, dyskiem sdd 240gb i procesorem i5.

m87
komentarz
komentarz

Niestety Acer E5 575 nie jest dostępny w sklepie x-kom,a tam chciałam zakupić. Szkoda bo zależy mi na szybkim zakupie :-(