x-kom hosting

[Max 1000] Podrasowanie sprzętu do gier

Aldinth
utworzono
utworzono

Witam!

Nie planuję kupować nowego komputera, chyba że byłoby to bardziej opłacalne od wymiany części sprzętu w obecnym. Aktualnie posiadam laptopa Dell Inspiron 3452 o następującej konfiguracji:

 

Procesor: Intel Core i5-4210U 1.70GHz (4 CPU) SSD

RAM: 4 GB

Karta graficzna: Nvidia GeForce 820M

 

W sieci wyczytałem, że najmocniejsza konfiguracja dla tego laptopa wygląda następująco -  Core i7-4510U, 8 GB RAM, GeForce 840M. Niestety kompletnie nie znam się na sprzęcie komputerowym. Chciałbym się dowiedzieć, co mogę zrobić, żeby w jak najbardziej ekonomiczny sposób (jako student) zwiększyć możliwości swojego komputera. Czy w grę wchodzą również inne części? Co najlepiej wymienić (zwyczajnie nie wiem, czy np. moja karta graficzna jest całkiem niezła, ale problemem jest procesor, itp.) i na co? Czy może taka wymiana sprzętu jest zupełnie nieopłacalna i powinienem rozejrzeć się za nowym sprzętem?

 

Jak pisałem w temacie - laptop ma być wzmacniany do gier, gdyż przy pracy, prezentacjach czy oglądaniu seriali oczywiście się sprawdza. Impulsem do zastanowienia się nad wymianą sprzętu była dla mnie zbliżająca się premiera For Honor, gdyż obawiam się, że nie będę w stanie w nią zagrać. Przy okazji zapytam więc, choć obawiam się odpowiedzi. Czy moja obecna specyfikacja pozwoliłaby na płynną grę choćby na najniższych detalach (nie interesuje mnie grafika, a grywalność)? Podaję wymagania:

 

System operacyjny: Windows 7, 8.1, 10 64-bitowy

Procesor: Intel Core i3-550 3.2 GHz lub AMD Phenom II X4 955

Karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 560 Ti lub AMD Radeon HD 6870

Pamięć RAM: 4 GB

 

Nawet jeśli, myślę że to pora, aby wymienić sprzęt. Wszak bardziej wymagające sprzętowo gry już są poza moim zasięgiem, a co dopiero najnowsze tytuły.

Dziękuję z góry za odpowiedzi i pozdrawiam :)

Youki
komentarz
komentarz