x-kom hosting

[max6000] Laptop, gry

Myszonn
utworzono
utworzono

Cześć!

 

Ostatnio stwierdziłem, że przyda mi się laptop. Potrzebny mi przenośny komputer, który będę mógł zabrać na uczelnię i skorzystać z niego, by wyświetlić prezentację, ale również zaprojektować coś w AutoCADzie. Jednak nie to jest najważniejsze, bo z tym poradzi sobie każdy mniej zaawansowany sprzęt. Chodzi mi w głównej mierze o rzeczy, które mogą umilić mi czas, czyli - tak dokładnie - gry. Przeglądałem forum w poszukiwaniu podobnych tematów, jednak nie udało mi się znaleźć kwoty maksymalnej oscylującej w granicach 6 tysięcy złotych. Dlatego zwracam się o pomoc.

 

Nie znam się wybitnie na sprzętach komputerowych, jednak co nie co tam wiem. Zależy mi przede wszystkim na procesorze Intel Core i7 i jakiejś karcie graficznej powyżej GTX960M, która jest bardzo popularna w laptopach trochę tańszych, ale i również w cenie 5 kilku tysięcy można ją spotkać (Czy GTX1060 byłby dobrym wyborem?). Mile widziana byłaby matryca 17 cali, ale na mniejszą się nie obrażę (minimum te 15,6 cala). Dwa dyski: SSD i HDD także by mnie ucieszyły, ale również nie są konieczne. Obejdzie się bez tego SSD. RAM DDR4 przynajmniej 8GB, a najlepiej 16GB. Koniecznie potrzebny mi napęd optyczny DVD+/-RW. Super byłoby, gdyby system operacyjny był w zestawie.

 

Wpadł mi w oko ten sprzęt: http://www.komputronik.pl/product/342990/msi-ge62vr-6rf-apache-pro-099xpl.html?fromVariant=1

 

Ma w zasadzie wszystko czego potrzebuję. Ubolewam jedynie nad brakiem systemu :(.

 

Serdecznie proszę o pomoc w wyborze lub chociaż jakichś innych propozycjach i ewentualnym sprowadzeniu mnie na ziemię ze względu na moje wymagania. Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi. Pozdrawiam.

Prosaid
komentarz
komentarz