Inferno88 utworzono 19 stycznia 2017 utworzono 19 stycznia 2017 Witam, Mam problem z leciwym laptopem - gubi on wi-fi. Siła sygnału wyświetla się jako doskonała, jeśli połączenie nie jest używane, tzn. laptop jest połączony z siecią, ale nie korzystam z niczego, co wykorzystuje internet. Jednak czym więcej danych jest pobieranych przez przeglądarkę, tym siła sygnału jest gorsza. Przy przeglądaniu stron zawierających głównie tekst sygnał pogarsza się do 3 kresek z 5, natomiast przy włączeniu np. Youtube siła sygnału spada do 1-2 kresek, po czym połączenie się rozłącza. Sygnał wraca do 5-10 sekundach i komputer ponownie łączy się z siecią. I tak za każdym razem. Nie jest to wina routera - problem występuje tylko na jednym komputerze. Nie jest to też prawdopodobnie karta sieciowa - przypadkiem miałem drugą, identyczną kartę, jednak po wymianie problem dalej występuje. Nie jest to też spowodowane ustawieniami oszczędzania energii. Jakieś pomysły? Bo mnie się już skończyły
Inferno88 komentarz 19 stycznia 2017 Autor komentarz 19 stycznia 2017 (edytowane) Sterownik jest świeżo zainstalowany bo komputer jest tuż po formacie, ale spróbuję. Dzięki za sugestię Edytowane 19 stycznia 2017 przez Inferno88
Prosaid komentarz 19 stycznia 2017 komentarz 19 stycznia 2017 Szukaj sterowników na stronie producenta karty sieciowej. Możesz podłączyć do laptopa kablem i zobaczyć czy jest internet jak tak użyj programu slim driver niech Ci sam zaktualizuje sterowniki.
Inferno88 komentarz 20 stycznia 2017 Autor komentarz 20 stycznia 2017 Próbowałem sterowniki od Della i te ze strony producenta też - cały czas to samo. Najwyraźniej problem wynika z kompatybilności karty sieciowej z samym routerem. Po połączeniu laptopa z inną siecią wszystko śmiga bez zarzutu. Routerem jest przenośny hotspot Huawei E5330Bs-2, a karta sieciowa to zabytkowy Intel 2100. Urządzenia te dzieli trochę ponad dekada, więc być może tu jest pies pogrzebany. Wszystkie nowsze sprzęty działają z tym routerem bezproblemowo. Z drugiej strony połączyłem laptopa także z hotspotem w telefonie i problem nie występuje, więc może nie jest to do końca problem przepaści technologicznej. W każdym razie z jakiegoś powodu te dwa urządzenia ze sobą nie współpracują, mimo że z innymi działają dobrze.
amso komentarz 20 stycznia 2017 komentarz 20 stycznia 2017 A jaki to Dell ? bo nie widzę lub nazwa nie padła ?
Prosaid komentarz 21 stycznia 2017 komentarz 21 stycznia 2017 Spoko tak piszesz to na pewno może trzeba w ustawiniach rutera coś zmienić.
Inferno88 komentarz 22 stycznia 2017 Autor komentarz 22 stycznia 2017 Dnia 20.01.2017 o 21:21, amso napisał: A jaki to Dell ? bo nie widzę lub nazwa nie padła ? Dell Latitude D505 - zabytek klasy zero Dnia 21.01.2017 o 12:26, Prosaid napisał: Spoko tak piszesz to na pewno może trzeba w ustawiniach rutera coś zmienić. Nie ma w tym modelu zbyt wiele do ustawiania, menu jest raczej bardzo uproszczone. Próbowałem jednak kilku zmian w ustawieniach, ale nic nie pomogło.
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.