x-kom hosting

Jaka grafika do gigabyte H61N-D2V w micro ATX?

Foszcik
utworzono
utworzono

Witam Serdecznie.

Na wstępie zaznaczam, ze jestem kompletnym laikiem w temacie sprzętu i jestem nowy na forum wiec za pociski w moim kierunku bardzo dziękuję a proszę Was o pomoc. 

Dostałem od narzeczonej komputer na płycie głównej gigabyte H61N-D2V. Sprzęcik ma zintegrowaną grafikę Intel, dual Core 2,3 i 4 GB ramu. Problem polega na tym, że nie posiada on wyjscia HDMI. Obecnie korzystam z porzyczonego monitora ale docelowo chce podłączyc komputer do TV przez HDMI i zastanawiam sie jak to zrobic. Zaproponujcie jakąś używaną grafikę w dobrej cenie( najlepiej ok. 50 zl) i z wyjsciem HDMI. haczyk polega na tym, ze musi sie zmiescic w micro ATX.

 

Z góry dziękuję za pomoc

Youki
komentarz
komentarz
45 minut temu, Foszcik napisał:

haczyk polega na tym, ze musi sie zmiescic w micro ATX.

Format złącza PCI-E jest taki sam.

Ta płyta główna ma złącze DVI-I, wystarczy adapter na HDMI.

 

FrogsterPL
komentarz
komentarz

Jeśli komputer nie będzie służyć do gier, wystarczy obojętnie jaka karta graficzna z wyjściem HDMI. Co do formatu microATX - poza tym, że takie płyty główne są mniejsze niż ATX (/fullATX), to jednak podstawowe złącza mają takie same, w tym złącze PCI-Express 16x służące do podłączenia karty graficznej. Teoretycznie więc absolutnie możliwe jest wpakowanie do takiej płyty głównej karty graficznej takiej jak ta:

 

geforce_gtx_1080_3qtr_front_left.png

 

 

Być może należałoby więc zajrzeć na posiadaną przez Ciebie obudowę, a dokładniej na następujące parametry:

- jakiej długości kartę można tam zamontować,

- czy karta może mieć "podwójny" śledź,

- czy karta może mieć śledź standardowej długości,

- czy płytka drukowana może być standardowej wysokości.

 

Przykładowo, tutaj mamy kartę z: pojedynczym śledziem standardowej długości i płytką drukowaną o standardowej wysokości. http://allegro.pl/nvidia-geforce-8400-gs-128mb-pcie-gwarancja-sklep-i6660914031.html