jinxmore utworzono 16 stycznia 2017 utworzono 16 stycznia 2017 Witam, od kilku dni próbuję zaktualizować sterowniki do karty graficznej IntelHD Graphics w laptopie Toshiba Satellite C55-C5268 z Win10. Próbowałam przez program IntelDriver Update Utility 2.6 jednak wyskakuje komunikat, że mój producent dostarczył swoje (z Toshiby) sterowniki i nie da się zainstalować tych nowych od Intela, które są nowsze o jakieś 7 miesięcy, wiec sporo. Próbowałam również manualnie, próbowałam przez odpakowanie pliku ze sterownikami WinZipem i aktualizacje z menadżera urządzeń przez wybranie pliku igdlh64.inf, bo gdzieś znalazłam taką instrukcję, ale nic to nie dało. Znalazłam również informację, że pomaga modyfikacja pliku igdlh64.inf : " . W sekcji [IntelGfx.NTamd64.6.0] wiersz %iILKGM0% = iILKM0, PCI\VEN_8086&DEV_0046 należy zastąpić (zgodnie z tym, co uzyskałeś z identyfikacji sprzętu) przez wiersz(...)". Problem w tym, że nie mogę nigdzie znalezć takiego wiersza. Znalazłam IntelGfx.NTamd64.6.1, ale już nic podobnego do tamtego nie widzę i teraz nie wiem, który wiersz powinnam zmodyfikować, by zainstalować nowsze sterowniki. Podejrzewam, że problem tki w tym, że tamta informacja była do starszego Windowsa i starszych sterowników i być może teraz powinnam szukać w ogóle innego wiersza do modyfikacji. Proszę o pomoc kogoś, kto się orientuje w sprawie lub o inne opcje aktualizacji sterowników. Na czysto też próbowałam zainstalować oczywiście. Pozdrawiam
Dark_Moon komentarz 16 stycznia 2017 komentarz 16 stycznia 2017 Najprostszy sposób to odinstalować sterowniki karty w okienku system i zrestartować komputer wtedy nie będziesz miała żadnych sterowników oryginalnych a system Windows zastąpi je podstawowymi. Wtedy po ponownym uruchomieniu powinno także wyskoczyć okienko znaleziono nowy sprzęt i wtedy wskazujesz te sterowniki, które chcesz zainstalować.
jinxmore komentarz 16 stycznia 2017 Autor komentarz 16 stycznia 2017 No tak też zrobiłam, i zainstalowałam swoje sterowniki a system i tak zaraz zastąpił je tamtymi od toshiby.
Dark_Moon komentarz 16 stycznia 2017 komentarz 16 stycznia 2017 (edytowane) Wyczytałem, że jest to Intel HD 5500. Tutaj znalazłem sterowniki od Toshiby http://support.toshiba.com/support/modelHome?freeText=1200010683&osId=26 a tutaj od Intela https://downloadcenter.intel.com/product/86210 Te od Toshiby maja datę 21 wrzesień 2016 a te od Intela 12 sierpnia 2016 (wersja beta 20 październik 2016). Ustawiałem w wyszukiwaniu system Win 10 64 bitowy. Więc może sprawdzisz jeszcze na tej stronie co podałem nie wygląda aby się różniły 7 miesięcy. Nie twierdzę, ze nie masz racji być może ja źle wyszukiwałem. Mam za mało danych aby dokładnie poszukać. Jeżeli masz jakieś starsze niż te co znalazłem na stronie Toshiby to może spróbuj nowsze od nich zainstalować a nie od Intela. Edytowane 16 stycznia 2017 przez Dark_Moon uzupełnienie
jinxmore komentarz 21 stycznia 2017 Autor komentarz 21 stycznia 2017 Dnia 16.01.2017 o 23:11, Dark_Moon napisał: Wyczytałem, że jest to Intel HD 5500. Tutaj znalazłem sterowniki od Toshiby http://support.toshiba.com/support/modelHome?freeText=1200010683&osId=26 a tutaj od Intela https://downloadcenter.intel.com/product/86210 Te od Toshiby maja datę 21 wrzesień 2016 a te od Intela 12 sierpnia 2016 (wersja beta 20 październik 2016). Dzięki za odpowiedź, faktycznie miałam starsze sterowniki i nie mogłam znaleźć nowszych od Toshiby. Jednak po ściągnięciu i zainstalowaniu niby najnowszych od Toshiby, do których zostawiłeś mi link, pokazywało mi jakąś datę z 2015 roku, a instalacja była niby udana. Później pobrałam tą wersję beta od Intela i w końcu się udało zainstalować sterowniki z października 2016. Także problem rozwiązany
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.