x-kom hosting

Laptop do 2500 do gier filmów i internetu

damianos500
utworzono
utworzono

Witam wiem że takich tematów jest dużo ,ale każdy ma inne wymagania :) niedługo będę kupował laptopa nigdy nie miałem takiego sprzętu zawsze pc i chciałbym laptopa gdzie bez problemu pogralbym sobie czasem w gry szybko chodził internet i filmy oraz transmisje np meczy. Nie wiem co lepsze czy 4 rdzenie czy 2 ? Myślę że 8 GB ramu by się przydało karta graficzna jakaś dobra ale nie znam się na tym . System lepiej jakby był ale niekoniecznie. Dziękuję za wszystkie propozycje 

Youki
komentarz
komentarz

O jakie konkretnie gry chodzi?
 

2 godziny temu, damianos500 napisał:

Nie wiem co lepsze czy 4 rdzenie czy 2 ?

Nie ten budżet na takie dylematy.

 

damianos500
komentarz
komentarz (edytowane)

Gry wiadomo trochę starsze nie oczekuje że w tej cenie będą latać najnowsze produkcje ale fajnie jakby dało się pograć w fife 17 , need for speed itp o ile to możliwe 

 

Edit: mam możliwość wzięcia laptopa na raty więc cena może wyjściowa może wynosić 3000-3200 znajdzie się coś ?

Edytowane przez damianos500
damianos500
komentarz
komentarz

Nie wiem czy widziałeś edit ale mam możliwość wzięcia lapka na raty więc mogę się pokusić o coś co kosztuje 3000-3400 ceny wyjściowej . Znajdzie się coś w takiej cenie już ? 

Prosaid
komentarz
komentarz

Alternatywa dla MSI GL62 jest jeszcze Lenovo Ideapad 700 - Matryca matowa FULL HD IPS niezłej jakości (przyzwoite kąty widzenia jak przystało na IPS) Świetny design, bardzo dobre głośniki JBL, mocny procesor, cicha praca, wygodna podświetlana klawiatura, łatwy dostęp do czyszczenia, dobra kamerka, przyzwoita grafika, dobra karta sieciowa do WiFi (dwuzakresowa!), dobre trzymanie na baterii, rozsądna cena, dosyć cienki.

damianos500
komentarz
komentarz

Jakoś Lenovo swoją jakością i serwisem mnie nie przekonuje . Może coś z della jest w tej cenie ?

Prosaid
komentarz
komentarz

Z Della najtaniej 7566 a to bliżej 4000 zl