x-kom hosting

Głośniki do 1500zł

Szczerbatek
utworzono
utworzono

Witam, mam do wydania 1500zł na głośniki komputerowe. Mam do Was pytanie czy warto kupowac Logitech z906? Będą stały w pokoju 25m2. Zależy mi na mocnym basie przy słuchaniu muzyki.

 

Jeśli polecacie inne z dobrym basem to proszę o rady. Rozważam też opcje kupienia 2 kolumn i wzmacniacza ale wolałbym 5.1...

 

Pozdrawiam

szagus
komentarz
komentarz

Kompletnie nie warto, jeżeli muszą być 5.1 to celuj w coś pokroju http://www.ceneo.pl/15328927

Do tego karta dźwiękowa za podobne pieniądze np. Aim SC808.

 

Ale lepiej zagra zestaw stereo oparty np. na w/w karcie dźwiękowej, a do tego jakiś wzmacniacz i kolumny (choćby używane) - niestety nie znam się na tyle, żeby polecić coś konkretnego.

Szczerbatek
komentarz
komentarz

Sprzęt będzie głównie używany do słuchania muzyki. Zastanawiam się nad Edifier S730...do EdifierS760D szkoda mi dopłacac a myślę że te pierwsze i tak bedą nieporównywalne z moimi obecnymi Tracer Supreme o łącznej mocy 35W...Czekam na jakąś odpowiedź :) Pozdrawiam

szagus
komentarz
komentarz

1. Szukaj czegoś "drewnianego" - zagra lepiej niż plastiki.

2. Przy takim budżecie lepiej wziąć tańsze głośniki i dołożyć do karty dźwiękowej.

3. Do muzyki najlepiej sprawdzą się dobre głośniki stereo + dobra karta dźwiękowa np. Microlab Solo7c + wymieniona wcześniej karta. Jak chcesz wydać więcej to karta + wzmacniacz + kolumny.

Szczerbatek
komentarz
komentarz

Szagus, do wyboru mam Logitech Z906 5.1 lub Edifier S730 2.1

 

Byłbym wdzięczny za rady, w logitecach subwoofer ma 15W więcej i cały zestaw ma 200W więcej ale nie wiem czy będzie lepszy od Edifier S730 2.1...

 

Zależy mi głównie na słuchaniu muzyki. Kartę dźwiękową dokupie osobno.

szagus
komentarz
komentarz

Jedne i drugie są dla mnie słabe w tej cenie, ale z dwojga złego osobiście prędzej zaufałbym Edifierom.

LoosenUp333
komentarz
komentarz