x-kom hosting

Drugi monitor problem

Pasiiu
utworzono
utworzono

Witam, przepraszam ze pisze ten post w sylwestra, ale niestety niektórzy ludzie pracują dziś. 

Dostałem dziś home office. Chce się wyrobić z pracą szybciej, by uczcić jakoś dzisiejszy dzień rzecz jasna. 
Wpadłem na pomysł, aby usprawnić pracę jak w biurze, by podłączyć drugi monitor. Niestety podłączenie nie powiodło się. Nie znam się na komputerach stąd pytanie do was. 
Dlaczego, gdy podłączam drugi monitor (wejściówka w kolorze niebieskim w załączniku) do monitora juz podłączonego (biała wtyczka w załączniku) to po zresetowaniu komputera, wyłapuje mi ten drugi monitor(niebieska wtyczka), a nie ten pierwszy - główny (biała wtyczka). Po wejściu w PPM -> rozdzielczość ekranu -> szukaj, nie znajduje mi drugiego monitora, jak to jest pokazane na poradnikach. Co robię źle?

 

Potrzebne są jakieś przejściówki? Jeśli tak to proszę o dokładną nazwę przejściówki, ponieważ jestem laikiem i kompletnie się na tym nie znam.

Co gdzie i jak, jak pięciolatkowi jeśli można. 

Poniżej zostawiam specyfikacje komputera, a w załącznikach miejsca, w które wpinam kable i wtyczki jakie mają monitory. 

 

Specyfikacje komputera: 

 

  • Intel Core i5-6400 (4 rdzenie, od 2.70 GHz do 3.30 GHz, 6 MB cache)
  • Grafika: NVIDIA GeForce GTX 1060
  • Pamięć: 8 GB (DIMM DDR4, 2133 MHz)
  • Dysk: 1000 GB SATA 5400 obr.

 

Pozdrawiam i proszę o pomoc :)  

 

15841635_1107695542680905_957706364_n.jpg

ggggggggggg.jpg

lll.jpg

mmmmmmmmmmmmm.jpg

Youki
komentarz
komentarz

Musisz obydwa podłączyć do karty graficznej, nie jeden do płyty głównej, drugi do karty graficznej.

Aktywny adapter z HDMI na VGA masz?

Pasiiu
komentarz
komentarz
3 godziny temu, Youki napisał:

Aktywny adapter z HDMI na VGA masz?

Adapter wpiąć w wejscie HDMI a potem w ten adapter monitor tak? 

Youki
komentarz
komentarz

Tak.

Pasiiu
komentarz
komentarz

Adapter AV NATEC HDMI-A (M) - VGA (F) NKA-0636

 

to ta przejściówka?