Kamil92pl utworzono 29 grudnia 2016 utworzono 29 grudnia 2016 W sierpniu 2015 dokonałem całkiem sporych (6 tys zł) zakupów w sklepie x kom - w tym kartę graficzną msi radeon r9 390. W listopadzie 2016 komputer przestał prawidłowo funkcjonować - przy obciążeniu graficznym pojawiał się czarny ekran i konieczny restart systemu. Zaniosłem komputer do informatyka, który stwierdził że winna jest karta graficzna, tak więc zaniosłem kartę do salonu x kom na gwarancję (30.11.2016, nr zlecenia RWA/98890/16). Dodam że karta graficzna wizualnie nie posiadała żadnych uszkodzeń co potwierdził pan przyjmujący zlecenie. dodatkowo była robiona seria zdjęć karty na dowód. Zlecenie trwało miesiąc - karta została wysłana do serwisu zewnętrznego. Dzisiaj (29.12.2016) dostałem wiadomość o nowym statusie zlecenia. Złapałem się za głowę czytając że karta jest uszkodzona mechanicznie a zlecenie zostało nieuwzględnione. "Uzasadnienie: Autoryzowany serwis producenta odmówił wykonania naprawy gwarancyjnej z powodu uszkodzenia mechanicznego. Urządzenie zostaje odesłane w stanie niezmienionym." Zadzwoniłem na infolinię serwisu z zapytaniem co jest niby uszkodzone mechanicznie bo taka odpowiedź mnie nie satysfakcjonuje a pan odpowiedział że wygięte są elementy metalowe najprawdopodobniej od upadku.Pytam - prosze pana jak może być uszkodzona karta mechanicznie skoro przez ponad rok była zamknięta w metalowym pudle zwanym komputerem ?! na to pytanie Pan nie potrafił odpowiedzieć. Kolejne moje pytanie - co są w stanie mi zaoferować w związku z tym - uzyskałem odpowiedź że x kom nie posiada swojego serwisu więc nie jest mozliwa naprawa karty jedyne co można to odebrać ją ze sklepu i oddać na gwarancję ponownie. WOLNE ŻARTY PANOWIE, ŻENADA. Oddając kartę na gwarancje wyraziłem swoje preferencje: jeżeli roczna karta za 1500 zł sypie się po roku to coś jest nie tak więc zaproponowałem wymianę karty na inną, lepszą za moją dopłatą. Serwis x kom oraz msi wolą mnie robić w konia. Tak się zastanawiam tylko jakim cudem karta uszkodzona jest w środku (elementy metalowe) podczas gdy cała konstrukcja jest nienaruszona i jeszcze bezczelnie ktoś mi sugeruje upadek karty który nigdy nie miał miejsca. WNIOSEK JEST JEDEN. OMIJAĆ TEN SKLEP Z DALEKA ! BO JAK COŚ SIĘ ZEPSUJE TO GWARANCJĄ MOZNA SOBIE JEDYNIE TYŁEK PODETRZEĆ miałem niedługo dokonać kolejnych dużych zakupów ale teraz na szczęscie jestem pewien że napewno nie w xkom
Prosaid komentarz 29 grudnia 2016 komentarz 29 grudnia 2016 Kumpel mi wysłał ten temat (choć już widziałem na innych forach identyczny) i śmiał się że tak polecam X-kom, a pacz co oni robią ehh ludzie. Małe sprostowanie dla tych którzy nie ogarniają tematu gwarancji/serwisu. W tym przypadku X-kom to sklep - pośrednik który Ci sprzedaję karte graficzna w tym wypadku MSI, lecz nie sklep jest gwarantem. To samo gdzie indziej kupisz w morele czy komputroniku czy vobisie itp żaden z nich nie jest gwarantem. To że oddajesz w sklepie sprzęt to nie oznacza że oni go serwisują wręcz przeciwnie wysyłają do serwisu producenta, decyzja zapada tam a sklep Ci tylko takową informacje przekazuję. W Twoim wypadku jeżeli zrobione były fotki w sklepie i nie ma tam śladów uszkodzenia mechanicznego to tym bardziej nie robił bym nie walczył ze sklepem który tutaj na 99 % nie zawinił, a próbowałem powalczyć wspólnie z MSI, gdyż to sklep ma te fotki i wspólnie możecie coś zdziałać a Ty praktycznie robisz coś najgorsze co się da xD, lecz to moje zdanie
Youki komentarz 29 grudnia 2016 komentarz 29 grudnia 2016 Temat został przeniesiony z Sprzęt komputerowy > Karty graficzne do Hyde Park > Pozostałe działy > Inne tematy
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.