x-kom hosting

[700] Tablet - rozmowy na Skype, youtube, facebook

lacecurtain888
utworzono
utworzono (edytowane)

Chciałabym w końcu kupić sobie tablet ;)

Obecnie mam tylko starego laptopa, który już ledwo zipie. Ale na razie chciałabym skupić się na zakupie tabletu. Mały, przenośny sprzęt, który łatwo ze sobą wszędzie zabrać.

Waham się pomiędzy 7 (8,9) a 10 cali. Nie mam smartphona, więc ciężko mi ocenić czy komfort użytkowania 7-calowego tabletu będzie wystarczający.

Do czego jest mi potrzebny taki sprzęt?

- Skype (chciałabym swobodnie chodzić po mieszkaniu i rozmawiać, a nie jak do tej pory siedzieć przy biurku - mój staruszek laptop od dawna nie ma baterii i jest zależny od prądu ;) )

- rozmowy na fb (j.w.)

- youtube

- fora internetowe

 

NIE gram w żadne gry, tego rodzaju rozrywka w ogóle mnie nie interesuje.

 

Jestem totalnym laikiem jeśli chodzi o sprawy komputerowe, ale zastanawia mnie kwestia internetu. W mieszkaniu mam wi-fi. Zakładam, że każdy tablet będzie działał w wi-fi? 

 

Nie ukrywam, że najbardziej spodobały mi się Samsungi ;) Zrobiłam wstępne rozeznanie w sklepie rtv. Myślę, że mogę wydać ok. 700 zł.

Edytowane przez lacecurtain888

Youki
komentarz
komentarz
40 minut temu, lacecurtain888 napisał:

No i tak nieśmiało zastanawiam się czy do tabletu da się podłączyć klawiaturę?

Zależy od urządzenia, systemu operacyjnego. 

 

Tak, z Wi-Fi nie ma problemów, do modemu 3G/LTE trzeba dopłacać.

 

O ile nie przeszkadza Ci roczna gwarancja, pojemne ogniwo, duży ekran o wysokiej rozdzielczości, przyzwoita wydajność. Do tego były dedykowane klawiatury do tego modelu

http://allegro.pl/tablet-lenovo-yoga-2-10-fhd-1050f-16gb-16-godzin-i6566894081.html

 

lacecurtain888
komentarz
komentarz
23 minuty temu, Youki napisał:

Zależy od urządzenia, systemu operacyjnego. 

 

Tak, z Wi-Fi nie ma problemów, do modemu 3G/LTE trzeba dopłacać.