x-kom hosting

Tablet dla 5 latki (bajki,gry)

seledynka
utworzono
utworzono

Witam chciałabym kupić 5 latce jakiś tablet. Teraz często siedzi na moim Ipadzie i radzi sobie doskonale z odpalaniem bajek na youtube z grami , robi zdjęcia itd itp mam dosyć dzielenia z nią sprzętu i czas w końcu coś kupić. Z uwagi na to ,że to jednak 5 latka to nie kupie jej np.najnowszego samsunga ale chciałabym jakiś dobry sprzęt z wytrzymałą baterią,dobrą rozdzielczością i coś tam Ramy, procesory ...:huh: nie znam się ;) nie chce kupować jej szrocika  bo to 5latek. Dzieci są niecierpliwe wiec wole coś co śmiga bez zawieszeń . Ja mam 9,7 cali i taki chciałabym dla niej .Czy mógłby ktoś pomóc ?

 

 

 

 

Youki
komentarz
komentarz

Jaki budżet?

seledynka
komentarz
komentarz

Kurcze nie wiem...powiedzmy do 1000zł Jakby było coś za 500zł a ten za tysiąc nie wiele by sie różnił to wiadomo ,że ten tańszy. Nie mam w głowie kompletnie rozpiętości cenowej ile powinnam wydać by uznać że kupiłam dosyć dobry sprzęt.

seledynka
komentarz
komentarz

A gdyby nie ta Yoga to co jeszcze byłoby warte uwagi ? Patrząc na cene to powiedzmy coś przed tym modelem .Doświadczona okazjami kupuje tylko i wyłącznie nówki sklepowe :) 

seledynka
komentarz
komentarz

Nie przeglądałam wcześniej tego Lenovo nic nie wiedziałam o tych modelach i faktycznie wyglądają fajnie ,ciesze się że mam już punkt zaczepienia :) a napisz prosze gdyby żaden Lenovo z jakiś względów nie podpadł  to jaką opcje byś jeszcze zaproponował ? Chce zrobić sobie taki ranking 

Youki
komentarz
komentarz

A dlaczego miałby nie podpaść, 5 latka chyba nie jest wybredna? ;)

Tutaj nie potrzeba nie wiadomo jakiej specyfikacji, a wszystko lepsze od tego Lenobo będzie i droższe. Porównywalnego w podobnej cenie nic nie ma.

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie