x-kom hosting

[Karta Graficzna] Jaką kupić do 300 zł.

VersusRT
utworzono
utworzono

Witam, mam pewien problem nie wiem jaką kartę graficzną zakupić do mojego komputera. Niestety budżet na zakup karty jest dość niski tylko 300 zł i nie może być więcej.

Zanim przejdziemy do wyboru, powiecie mi jak sprawdzić dokładnie swoje dane o komputerze, słyszałem że coś tam napisane jest na Płycie głównej i mam wszystko wypisane na kartce, co było napisane na Płycie Głównej - Niestety jestem w tym naprawdę zielony, więc proszę o pomoc. 

Youki
komentarz
komentarz

Pobierz program CPU-Z, wykonaj zrzut ekranu z każdej zakładki, wrzuć na upload i podaj link.

VersusRT
komentarz
komentarz
Youki
komentarz
komentarz

Jeszcze zasilacz. Musisz odkręcić panel boczny obudowy i zrób zdjęcie tabliczki znamionowej na zasilaczu.

VersusRT
komentarz
komentarz

20160730_185608.jpg

Youki
komentarz
komentarz

Bez wymiany zasilacza się nie obejdzie. To stara konstrukcja z dużą ilością amperów na linii +3,3 oraz +5V.

Masz możliwość coś dorzucić do budżetu?

VersusRT
komentarz
komentarz

Na ten czas nie, dokładnie to 25 sierpnia będę miał kwotę 300 zł na komputer od rodziców, chyba, że coś jeszcze dostane od babci itp.

rafalluz
komentarz
komentarz

To wróć 25 sierpnia bądź parę dni wcześniej, bo okazje na allegro będą inne niż teraz.

kazam
komentarz
komentarz

Na upartego do 300 zł karta + zasilacz to z kart miałbyś do wyboru gtx 460 lub hd 5850 (karty do 200 zł). Stare, ale w tym przedziale cenowym chyba jedne z najlepszych, no i czekać na okazję żeby kupić używany normalny zasilacz na allegro do 100 spokojnie dostaniesz. Oczywiście wszystko używki

rafalluz
komentarz
komentarz (edytowane)

Ja bym raczej skłaniał się ku jakiemuś 7770 i zasilaczowi za 50-60 zł jak już. Znajdzie się w takiej cenie Chiefteca albo Fortrona z jedną wtyczką 6-pin, a i karta lepsza.