x-kom hosting

Jaką kartę wybrać ? Doradzi ktoś kto się zna ?

Nexx
utworzono
utworzono (edytowane)

Witam, na wstępie chciałbym powiedzieć, że nie znam się za dobrze na kartach graficznych dlatego chciałbym zasięgnąć opinii ludzi, którzy takowe pojęcie mają. 

Chciałbym wymienić mojego HD 5850 na coś nowszego (główne przeznaczenie GRY) i zastanawiałem się nad zakupem powyższych kart do 600zł :

1) Radeon R7 360 2GB OC

2) To samo co wyżej tylko z dopiskiem "Nitro"

3) Radeon R7 370 4GB

4) Radeon R9 270x Gaming 2GB OC

5) Radeon R9 280 3GB

6) GTX 660Ti 2GB OC

7) GTX 750Ti 2gb

8) Ewentualnie   EVGA GeForce GTX 960 4GB SSC GAMING ACX 2.0+

9) Może jakieś inne propozycje warte uwagi ? 

 

Wszystkie te karty z tego co widzę są w podobnym przedziale cenowym, prócz ostatniego gtx'a no ale tego też można wyrwać tanio na gwarancji jeżeli wie się gdzie szukać. 

Oczywiście chodzi mi o używane karty, które objęte są jeszcze gwarancją producenta. Na koniec, nie mam zamiaru podkręcać kart.

Kartę mam zamiar używać na :

FX-6300

8GB ram

twardziel normalny nie SSD

PSU BQ L7 430W (wiem, że słaby ale raczej nie chciałbym go wymieniać więc jeżeli jakieś karty są prądożerne a osiągami zbytnio się nie różnią to prosiłbym o doradzenie tej gorszej ale mniej prądożernej na którą ten zasilacz wystarczy)


Z góry dzięki za wszystkie wasze rady. 

 

Edytowane przez Nexx

montreal83
komentarz
komentarz

Zgubiłeś punkt "4"

Nexx
komentarz
komentarz
1 minutę temu, montreal83 napisał:

Zgubiłeś punkt "4"

 

Poprawione :) Aczkolwiek prosiłbym o konkretne porady z uzasadnieniem aniżeli posty nie wnoszące nic do tematu,

Pozdrawiam.

montreal83
komentarz
komentarz (edytowane)

Z tego co wiem r7 360 niewystępuje w wersji 4 GB 

A zasilacz masz dobry bq dają radę. 

Najwydajniejsza będzie Gtx960

A jak nie to weź r9 280 ( bo ma 3 GB) lub gtx 750 ti. 

Edytowane przez montreal83
Uzupełnienie
Nexx
komentarz
komentarz
2 minuty temu, montreal83 napisał: