x-kom hosting

Karta graficzna do starszego modelu

Isomane
utworzono
utworzono

Na początek opiszę całą sytuację. Mam już bardzo wiekowy komputer, właśnie wysiadła mi karta graficzna i szukam czegoś na zastępstwo, tak żeby podziałało rok może dwa - aż uzbieram więcej kasy żeby sobie złożyć całego kompa. Chciałbym żeby było w miare tanio, powiedzmy do 300 zł, może troche wyżej. Wiadomo przy takiej karcie i w ogóle kompie nie wymagam cudów, Gram głównie w CS'a (w większości Sourca, trochę w Globala) i LoL'a. Nie znam się zbytnio na tym, co jest czym wywołane i czy to nie kwestia procesora ale priorytetem jest dla mnie w miare stosunkowo duża i stabilna ilość FPS'ów, nawet jeżeli miałbym grać na najniższych ustawieniach graficznych. Karta graficzna, która się zepsuła to GeForce 560 GTX i przy tej karcie sytuacja wyglądała dość dobrze jeżeli chodzi o ilość klatek. Wolałbym nową kartę aniżeli używaną, jakoś tak mam że nie mam zaufania do używanych rzeczy.

Płyta główna:  Gigabyte G33M-S2
Procesor: Intel Core2 Quad Q9550 4x 2,83 ghz
Pamięć: Kingston 7 GB DDR2 800mhz CL6
Zasilacz: FSP500-60GLN(80)

Mam nadzieję, że niczego nie pomyliłem. Jak czegoś nie uwzględniłem, tylko powiedzcie a od razu odpisze. Wszystkie uwagi i porady mile widziane ^_^.

Youki
komentarz
komentarz

Szukaj GTX 750 na gwarancji

Isomane
komentarz
komentarz (edytowane)

http://allegro.pl/geforce-gtx-750-1gb-pci-e-dvi-vga-hdmi-i6068746439.html , mam nadzieję że nie ma problemów co do wklejania linków z allegro - coś takiego da radę ? z góry uprzejme dzięki

Edytowane przez Isomane
Youki
komentarz
komentarz

Nie ma problemu.

BIOS masz aktualny?

Isomane
komentarz
komentarz

Obawiam się że nie ale mogę spróbować zaktualizować, istotna sprawa ?

bemol911
komentarz
komentarz
23 minuty temu, Isomane napisał:

istotna sprawa ?

Gdy pojawią się jakieś problemy ze stabilnością lub uruchomieniem PCta po wymianie karty będzie trzeba zaktualizować. 

Isomane
komentarz
komentarz (edytowane)