dominooo

Hosting i domena dla małej firmy

19 postów w tym temacie

Witam ,poszukuje hostingu i domeny dla małej firmy PL. Zależy mi przede wszystkim na dobrym pozycjonowaniu oraz w miare prostym panelu .Szczerze powiedziawszy jestem amatorem w tworzeniu stron internetowych itp. W ogarnięciu wszystkiego będzie mi pomagał brat.

Nie potrzebuje jakiejś dużej powierzchni dyskowej . Strona będzie w miare prosta.Więc co polecacie? Wiadomo w niskiej cenie , ponieważ tak jak wcześniej powiedziałem to nic zaawansowanego .Czytałem troche o hostingach hekko.pl czy home.pl ale zbytnio się na tym nie znam i mam nadzieję ,że pomożecie mi w znalezieniu tego czego szukam :D

Pozdrawiam :)

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Wiesz jak to mówią: tanie mięso psy jedzą. Tańszy hosting pewnie znajdziesz, ale później będziesz narzekał na jakość.

Np. wspomniałeś o home.pl - tam domenę zarejestrujesz za 1 zł, ale po roku za przedłużenie będziesz musiał zapłacić 123 zł, więc już jesteś "w plecy", bo w progreso.pl odnowienie kosztuje 73 zł.

Naszą główną misją jest zadowolenie Klienta. Zadowolenie to nie tylko usługi na najwyższym poziomie, czyli przysłowiowy "święty spokój". To także prosta i jasna polityka cenowa. Hosting to inwestycja długoterminowa, warto więc wziąć pod lupę (czasami dosłownie!) szczegóły ofert różnych firm i dokładnie je przeanalizować.

Progreso stawia na przejrzystość oferty. Nie piszemy drobnym druczkiem. Nie posiłkujemy sie trikami marketingowymi mającymi ukryć prawdziwą cenę usługi. A przede wszystkim, dzięki promocji "Zostań z nami!" stali Klienci mają u nas rok do roku coraz niższą cenę serwerów. Bez sztuczek!

Cytat ze strony http://progreso.pl/o_nas/polityka_cenowa/

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Ale to atrakcja? W hekko przedłużenie PL kosztuje 54 brutto, a można jeszcze taniej trafić.

A Home to wiadomo że jest strasznie drogie.

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta