x-kom hosting

Jak z wynajętego serwera zrobić dysk zewnętrzny ?

Sake
utworzono
utworzono

Witam.

Mam problem jak w temacie.

Czyli : wykupiłem serwer zewnętrzny. Na razie mam okres próbny. Zanim zapłacę za wynajem na stałe, chcę się dowiedzieć czy warto płacić.

Planuję z serwera zrobić dysk zewnętrzny, tak żebym mógł wejść na niego z każdego miejsca gdzie jest jakaś sieć. Dobrze by było, by była widoczna ikonka tego dysku/serwera na moim kompie i laptopie (jako np. dysk F). Chcę umieścić tam pliki z filmami, zdjęcia, gry. Tak żeby w każdej chwili można było wejść na serwer i obejrzeć sobie jakiś film albo zagrać np. w FS15.

Niestety na serwerze jest zainstalowany Debian w wersji 8. Ja z Linuxem nie mam nic wspólnego i nie znam się na tym.

U mnie na kompie jest Windows 10 i nie zamierzam tego zmieniać.

Jest możliwość ustawienia tego serwera tak żeby wszystko śmigało, czy lepiej odpuścić sobie ten serwer i poszukać jakiegoś serwera z systemem windows?

MasterYoghourt
komentarz
Sake
komentarz
komentarz

Trochę poczytałem. Nawet mam OneDrive na kompie, a Dropboxa w tablecie.

No i ok. pliki, fotki i filmy mogę wrzucić i tam trzymać.

Ale co z grą FS15 ?

Do poprawnego działania muszę mieć włożoną płytę z grą lub obraz płyty zainstalowany na kompie.

Jeżeli uda mi się obraz płyty umieścić w chmurze, to czy gra ruszy na każdym kompie ?

Jeżeli ruszy, to czy będzie możliwość gry w trybie multiplayer (a zwłaszcza czy ja będę mógł udostępnić grę) ?

sabaka
komentarz
komentarz

Co to za serwer, podaj jakieś parametry. Trzymanie plików a dedyk fs15 to dwie różne rzeczy i może być trudno.

  • Dobra wypowiedź 1
MasterYoghourt
komentarz
komentarz (edytowane)

Jeśli udało by ci się zamontować obraz płyty gry, ze zdalnego kompa, co teoretycznie jest możliwe, to czemu nie ? Tylko, że i tak musiał byś złamać zabezpieczenia gry jakimś crack'iem, bo zwykle wykrywają one, że nie korzystasz z fizycznej i oryginalnej płyty.

Edytowane przez MasterYoghourt
  • Dobra wypowiedź 1