xlavigne utworzono 3 października 2015 utworzono 3 października 2015 Witam, od jakiegoś miesiąca mam problem z otworzeniem niektórych stron internetowych (google chrome, internet explorer i na innych rownież to samo + na każdym urządzeniu to samo) gdy chcę je otworzyć cały czas kręci się to kółko jakby strona się ładowała. Klikając w informacje o witrynie: 'tożsamość witryny nie została zweryfikowana' i 'połączenie z witryna nie jest szyfrowane'. Próbowałam aktualizować wtyczki flash ale to nic nie dało. Bardzo bym prosiła o poradę co mogę zrobić żeby naprawić ten problem z góry dziękuję :)
Xeonidas komentarz 3 października 2015 komentarz 3 października 2015 Ale strona w końcu po jakimś czasie załadowuje się?
xlavigne komentarz 3 października 2015 Autor komentarz 3 października 2015 Ale strona w końcu po jakimś czasie załadowuje się? no właśnie nie, cały czas się jakby ładuje Ale strona w końcu po jakimś czasie załadowuje się? w sumie to potem pokazuje sie komunikat: Strona interetowa jest niedostępna ERR_CONNECTION_RESET
Xeonidas komentarz 3 października 2015 komentarz 3 października 2015 (edytowane) Może problem leży po stronie dostawcy internetu kontaktowałaś się z nim?
politolog komentarz 3 października 2015 komentarz 3 października 2015 Który Windows jest zainstalowany ?
xlavigne komentarz 3 października 2015 Autor komentarz 3 października 2015 Który Windows jest zainstalowany ? był windows 8 teraz mam 7
politolog komentarz 3 października 2015 komentarz 3 października 2015 https://www.youtube.com/watch?v=9orMZyky-UI
xlavigne komentarz 4 października 2015 Autor komentarz 4 października 2015 https://www.youtube.com/watch?v=9orMZyky-UI zrobiłam tak jak na filmiku, niestety problem nadal jest.. ale mimo wszystko dziękuję za odpowiedź
Mirrell9 komentarz 5 października 2015 komentarz 5 października 2015 Skontaktuj się jeszcze ze swoim dostawcą Internetu. Może problem tkwi w czymś innym.
politolog komentarz 5 października 2015 komentarz 5 października 2015 To jest PC czy laptop ? Połączenie WIFI czy na kablu ? Jaki posiadasz modem/router ?
Rekomendowana odpowiedź xlavigne komentarz 7 października 2015 Autor Rekomendowana odpowiedź komentarz 7 października 2015 Problem rozwiązany mój router to TP-LINK. Zmieniłam MTU poprzez program TCP Optimizer z 1500 na 1490 wszystko śmiga :)
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.