x-kom hosting

Czy mój monitor jest zbyt prądożerny?

Rebreg
utworzono
utworzono

Witam. Jestem grafikiem i niedługo planuje wymienić monitor na coś co nie zjada tyle prądu co mój obecny. Myślę, żeby nabyć go za około 1500zł (wiem szału z budżetem nie ma). W tym momencie mam taki sprzęt (kupiony za ok 500zł, używany) i wydaje mi się, że pobiera za dużo prądu bo w parametrach widnieje, że "pobór mocy wynosi 120 Watt".

 

ddd.jpg

 

Czy za 1500 zł kupie monitor podobny parametrami do tego czy będzie o wiele słabszy? Bo wiem, że na pewno kupie coś co pobiera mniej mocy :P

Youki
komentarz
komentarz

A do czego ma Ci służyć ?

Rebreg
komentarz
komentarz

A do czego ma Ci służyć ?

Do grafiki. 120 Watt to dużo?

GAViii
komentarz
komentarz

120 to dużo, czytam ostatnio trochę o monitorach, gdyż sam planuje zakup. Z podświetleniem LEDowym nie przekraczają 60W przy maksymalnej jasności.
Dobre odwzorowanie kolorów na Eizo Fs2434 (pobór do 35W), nad którym sam się zastanawiam. Design, no tradycyjny, zaloty retro jak to w tej marce. Cena 1280zł.

Rebreg
komentarz
komentarz

120 to dużo, czytam ostatnio trochę o monitorach, gdyż sam planuje zakup. Z podświetleniem LEDowym nie przekraczają 60W przy maksymalnej jasności.
Dobre odwzorowanie kolorów na Eizo Fs2434 (pobór do 35W), nad którym sam się zastanawiam. Design, no tradycyjny, zaloty retro jak to w tej marce. Cena 1280zł.

 

Dzięki GAViii za odpowiedź. Też ostatnio się rozglądałem po tym jak zobaczyłem, że monitor który niedawno kupiłem na allegro dla brata pobiera z 4 razy mniej prądu niż mój. Może i nie będę miał takich parametrów jak przy obecnym no ale bez jaj - tyle mocy to zjada mój 32 calowy telewizor : /

Youki
komentarz
komentarz

To też jakiś starszy TV, bo u mnie 50W pobiera.

 

W tej cenie bierz http://www.ceneo.pl/32592102

r102
komentarz
komentarz (edytowane)

W tym budżecie 1500 bierz EIZO albo NECa  - jakieś budżetowe biurowe IPSy np EV2436  na pewno będą przyjemniejsze do pracy