x-kom hosting

Sterownik do Toshiba MK8046GSX (80GB)

Posiadacz DELL D830
utworzono
utworzono

Witam.

Przeszukałem prof. google i nie mogę znaleść konkretnie tego czego szukam. Mianowicie, potrzebuje sterowniki SATA do dysku Toshiba MK8046GSX do integracji z Win XP. Kupiłem lapka Dell Latitude D830 z owym dyskiem i zainstalowanym XP, ale w razie czego jak się posypie to będę chyba miał problem z postawieniem systemu.

W necie są filmiki jak zintegrować SATA z XP, ale nie ma linków ze sterownikami SATA.

Wybaczcie za może w Waszej branży głupie pytanie, ale ja nie znam się na bardziej skomplikowanych problemach komputerowych.

Nie wytykajcie mnie palcami tylko poprostu podeślijcie linka ze sterami do mego dysku.

Z integracją SATA z XP sobie już sam poradze.

Z góry dziękuję.

Radzio

Jaro070
komentarz
komentarz (edytowane)

Sprawdź ten sterownik https://download.lenovo.com/ibmdl/pub/pc/pccbbs/mobiles/8him03ww.exe

 

A jak nie zadziała, to szukaj sterownika do Intel ICH8M-E/M AHCI.

Edytowane przez Jaro070
Posiadacz DELL D830
komentarz
komentarz

Sprawdź ten sterownik https://download.lenovo.com/ibmdl/pub/pc/pccbbs/mobiles/8him03ww.exe

 

A jak nie zadziała, to szukaj sterownika do Intel ICH8M-E/M AHCI.

Ten sterownik jest do kamery i to do Lenovo, a ja potrzebuje do Toshiby. Nawet po service tag w dell nie ma sterowników do tego dysku. 

Jaro070
komentarz
komentarz (edytowane)
Ten sterownik jest do kamery

 

Nie widziałem kamery, która nazywa się Intel SATA Controller AHCI Driver for Windows.

 

 

 

sterowników do tego dysku

 

Nie masz szukać sterowników do dysku, tylko do chipsetu.

 

Podałem CI link do najnowszych sterowników do XP, na stronie Della jest wersja z 2013 roku http://www.dell.com/support/home/us/en/19/Drivers/DriversDetails?driverId=TRDW5

Edytowane przez Jaro070
Posiadacz DELL D830
komentarz
komentarz

Nie widziałem kamery, która nazywa się Intel SATA Controller AHCI Driver for Windows.