x-kom hosting

Tails - kilka pytań o najbardziej prywatnym systemie LiveCD

osa11
utworzono
utworzono

Witam. Mam parę pytań o tej dystrybucji LIVECD.
1: Czy można tego Linuksa odpalić z pendriva na komputerze HP Pavilion dv6 kupionego w maju 2012 r.? Bo boję się po wpadce z GParted.
2: Jak można sprawdzić, czy to jest oryginalna wersja w Windowsie? Co prawda, mam maszynę wirtualną z Ubuntu, ale nie chciałbym zaśmiecać Ubuntu tylko dlatego, aby zobaczyć, czy to jest oryginał. A na komputerze mam Gpg4win, ale nie ma instrukcji jak zobaczyć czy to jest oryginał (znaczy jest ale trudno dostępna), a ja w GPG jestem nowicjuszem. Kleopatrą czy ściągnąć z Linuksa, a komendy linuksowe zastąpić windowsowymi?
Mam nadzieję, że ktoś tu jest mądry i na tyle się zna, że odpowie mi na te wszystkie pytania.

MasterYoghourt
komentarz
komentarz

Tak jest tu na tyle mądry ;)

Otwórz tą stronę i zobacz cały materiał supportu dla tego systemu: https://tails.boum.org/support/index.en.html

osa11
komentarz
komentarz

Nie odpowiedziałeś mi na pytanie pierwsze. Czy Tails może zepsuć komputer HP Pavilion? Bo mi gwarancja na laptopa się skończyła niedawno i nie chcę ryzykować.

  • 4 tygodnie później...
Axel
komentarz
komentarz

Odpowiem może i brutalnie, ale odpowiem - Raczej żaden Linux nic Ci w kompie nie zepsuje, co najwyżej sam sobie możesz popsuć poprzez swoją własną niewiedzę oraz porywanie się z motyką na Słońce...

Zanim zainstalujesz, poczytaj manuale, Wiki, przeanalizuj kwestię kompatybilności sprzętu, zrób backup... Nie zabieraj się za to bez elementarnej wiedzy, bo faktycznie możesz sobie coś ostro pokiełbasić...

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie