x-kom hosting

Monitor 600-800

qben142
utworzono
utworzono

Witam,
poszukuję monitora w cenie 600-800zł najlepiej gdyby miał 24 cale. Monitor będzie używany do grania(CS:GO, LOL) oraz oglądania filmów. Co moglibyście polecić i dlaczego?

Youki
komentarz
komentarz

Jak blisko siedzisz od monitora ?

 

Stricte do CS'a GO w tej cenie nic z nówek nie dostaniesz.

qben142
komentarz
komentarz

z 80 cm od monitora 

Youki
komentarz
komentarz

Multimedialnie możesz brać Dell P2414H. Przyzwoite odwzorowanie barw oraz szerokie kąty widzenia, nie ma problemów ze smużeniem.

Youki
komentarz
komentarz

Jest na innej matrycy.

 

Może być, chociaż może ciut smużyć czasami.

qben142
komentarz
komentarz

ostatnie moje pytanie może wydać się strasznie laickie. Zdecydowałem się na kupno tego Della, a teraz pytanie, którym kablem go najlepiej podłączyć d sub czy HDMI ? bo jestem totalnie zielony w tym temacie 

Youki
komentarz
komentarz

HDMI

Soyero
komentarz
komentarz

Cześć. Nie będę zakładał kolejnego tematu ponieważ monitor którego szukam też się mieści w przedziale 600-800. I tak po przeczytaniu kilku wątków wypisałem na kartce takie:

 

1. LG24MP76HM-S

2. SAMSUNG S24D390HL

3. DELL P2414H

4. AOC 2369UM

5. Liyama X2483 HSU

 

Na monitorze tym będą pracowały głównie dorastające dzieciaki. Czyli monitor potrzebny jest do gier typu minecraft, Sims, fifa + filmiki i bajki z YT.

Brać który tańszy z wymienionych czy jednak są jakieś ważne cechy na korzyść konkretnego modelu?

 

Ps. Będę chciał od czasu do czasu oglądać na monitorze Telewizję naziemną z tego względu, że TV okupuje żona.

Czy do tych monitorów bez problemu podepnę Tuner TV aby oglądać naziemną?

Czy jednak muszę poszukac innego monitoru aby naziemna chodziła? Czy wbudowany tuner TV jest niezbędny do tego?

 

Ps.2. Do takiej karty graficznej : Gigabyte HD6850 1GB 256 PCI-E GDDR5 OC każdy z tych monitorów podepnę przez HDMI?

Youki
komentarz
komentarz