KUŁAK utworzono 24 maja 2015 utworzono 24 maja 2015 Jakiego języka się uczyć? Chodzi mi o grę fabularną 3D. Jakim programem ją wykonać lub silnikiem?
PROGer komentarz 25 maja 2015 komentarz 25 maja 2015 Uuuu cięzko Ci będzie :) Posługujesz się na chwilę obecną jakimś językiem programowania?
KUŁAK komentarz 25 maja 2015 Autor komentarz 25 maja 2015 Posługuje się C#. Ten mi wystarczy czy uczyć się jeszcze jakiegoś?
PROGer komentarz 26 maja 2015 komentarz 26 maja 2015 Opanuj doskonale C# i spróbuj napisac póki co jakąś prosta grę np. PackMana na własnym silniku. Robiłes już cos takiego?
KUŁAK komentarz 26 maja 2015 Autor komentarz 26 maja 2015 Swojego silnika jeszcze nie miałem okazji zrobić, a co do gier to robiłem już kilka w Unity3D ale były dość słabe.
PROGer komentarz 27 maja 2015 komentarz 27 maja 2015 Wiesz ... nie porywaj się z motyką na słońce. Od razu mega gry nie zrobisz. Moim zdaniem trzeba pomału próbować i robić coraz bardziej zaawansowane.
MasterYoghourt komentarz 29 maja 2015 komentarz 29 maja 2015 (edytowane) Jeśli szukasz pomysłu na grę to zobacz, że projekt "indie" wcale nie musi być pełen wodotrysków aby odnieść sukces: http://www.gry-online.pl/S018.asp?ID=1170 A tutaj masz na kolejne dowody: http://www.introversion.co.uk/ Pomysłów poszukaj wokół siebie. Nigdy nie kopiuj pomysłów, tylko twórz nowe, bo to decyduje o sukcesie niezależnego produktu. Zamiast próbować podrobić Far Cry, lepiej zrobić symulator wysypiska śmieci. Edytowane 29 maja 2015 przez MasterYoghourt
rafalluz komentarz 29 maja 2015 komentarz 29 maja 2015 ^Ale to nadal nie są małe projekty. Niech zacznie od czegoś prostego, np. jakiejś gry logicznej. Większość takich gier nie wymaga ani super grafiki, ani wielkiej ilości kodu.
ktosik99 komentarz 2 czerwca 2015 komentarz 2 czerwca 2015 wystarczy zrobić irytującą grę jak flappybird i już możesz trzepać 50k $ dziennie :P
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.