x-kom hosting

Monitor do gier, filmów i pracy biurowej - 27cali - do 1000zł

Kevio
utworzono
utworzono (edytowane)

Mam obecnie monitor Iiyama X2377HDS i jestem z niego bardzo zadowolony gdyby nie fakt, że zaczyna się psuć.

Jako, że nie znam się tak dokładnie na monitorach aby dokonać świadomego i dobrego wyboru to chciałbym was spytać o poradę jaki monitor byłby najlepszy.

 

Obecny monitor ma 23 cale i szczerze powiedziawszy mógłby być nieco większy, dlatego docelowo chciałbym aby to było 27cali.

Co do rozdzielczości to sądzę, że FullHD było by najlepsze jako kompromis między wydajnością w grach a przestrzenią roboczą.

Co do matrycy to bardzo mi odpowiadały kolory Iiyamy i kąty widzenia, bardzo ładnie wyglądały na niej filmy i gry, więc matryce TN pewnie się nie załapią. Dodam tylko, że na monitorze robię praktycznie wszystko: programy CAD, gry, internet, word/pdf, filmy, retusz zdjęć itp.

Jako, że komputer czasami chodzi po 16h dziennie to chciałbym aby nie pobierał zbyt dużo prądu i nie był męczący dla wzroku.

Nie wymagam, żadnych bajerów jak pivot, usb głośniki, słuchawki itp.

 

Z innych spraw to mam kartę R9-290X i trochę z nią pobędę i słyszałem, że jest teraz jakaś technologia FreeSync ale kompletnie nie wiem o co w tym chodzi i jak to się ma do monitorów, czy każdy z displayport to wspiera czy jak?

Co do budżetu to chciałbym się zmieścić w 1000zł, ale może on go przekroczyć pod warunkiem, że monitor będzie miał co najmniej 3 lata gwarancji.

 

Za wszelką pomoc będę bardzo wdzięczny.

 

Edit. dodam jeszcze, że zainteresowały mnie dwa monitory BenQ GL2760H i GW2760HM.

Edytowane przez Kevio

Youki
komentarz
komentarz

Generalnie w tej cenie to albo GW2760HM albo ciut drożej http://www.ceneo.pl/26195563#tab=click

Kevio
komentarz
komentarz

Warto dopłacić do tej Iiyamy?

1150zł jest jeszcze ok ale jak różnica w obrazie jest mała to chyba przyoszczędzę te 340zł.

Youki
komentarz
komentarz