x-kom hosting

Drukarka wielofunkcyjna 400-500 zł

SMOKE WEED EVERYDAY
utworzono
utworzono

Witam, dość niedawno zepsuła mi się moja stara drukarka(HP photosmart 2575 bardzo stary sprzęt bigsmile.gif ), no i pasuje mi kupić coś nowego, do dyspozycji mam 400-500 zł(jakby dało się za mniej to super, ale na to nie liczę) kwota np 505 zł też może wejść w grę smile.gif,
Potrzebuję urządzenia wielofunkcyjnego(skaner, ksero, drukarka) do celów wyłącznie domowych i tutaj moje pytanie, co wybrać? Nie znam się kompletnie na drukarkach, więc liczę na waszą pomoc, chciałbym za tę kwotę kupić już coś sensownego(jeżeli w takiej cenie znajdę coś z kolorem to super, ale na to oczywiście nie liczę ) nie wiem czy lepsza laserowa, czy atrament, liczę na waszą pomoc i od razu dziękuje za wszelkie propozycje!

lukee8
komentarz
komentarz

Jak często drukujesz?

SMOKE WEED EVERYDAY
komentarz
komentarz

W ciągu tygodnia jakoś 2-3 razy

majmetro
komentarz
komentarz

Moim zdaniem do użytku domowego wystarczy Ci monochromatyczna. Sam mam taką. Drukuje bardzo szybko, zamienniki znajdziesz w bardzo niskiej cenie na allegro.

Świetny jest ten model Brothera:

http://www.skapiec.pl/site/cat/6/comp/7660789

Z atramentówek jeśli tak naprawdę zależałoby Ci na kolorze możesz sobie zerknąć na tą:

http://www.skapiec.pl/site/cat/6/comp/8042902

Również znajdziesz tanie zamienniki ale nie będzie tak opłacalna jak laserówka. 

Dżony2
komentarz
komentarz

ja bym brał coś z Brothera, jak DCP J105. Tusze tanie a drukowanie dobre. ewentualnie jak gdzies znajdziesz to nawet model 152 - jeszcze tańszy.

fikusik
komentarz
komentarz

z Brotherem zazyczaj są najmniejsze problemy z dobraniem odpowiedniego zamiennika, więc patrząc na zakup pod względem ekonomiczym to warto zainwestować właśnie w tą drukarkę.

mgie45
komentarz
komentarz