x-kom hosting

Radeon 270. Którą wybrać ? Wydajność.

SebaaK
utworzono
utworzono (edytowane)

Witam ! Składam komputer. Mam już prawie wszystkie części. Do kupna został tylko procesor i5 4690 i karta graficzna. 

 

Mam dylemat z wyborem. Chcę kupić kartę Radeona z seri r270 tylko nie wiem która będzie najlepsza.Myślałem o ASUS Radeon R9 270X 2048MB 256bit DirectCu II ale nie wiem,czy to najlepszy wybór.  Wielkie dzięki za pomoc !

Edytowane przez SebaaK

Gość
komentarz
komentarz

R9 270X to nic innego jak R9 270 po mocniejszym oc

SebaaK
komentarz
komentarz

Nie znam się na OC więc nie będę nic podkręcać. Więc co polecanie ?

Beaker
komentarz
komentarz

Jak chcesz koniecznie R9 270X to bym wybrał taka tutaj w dobrej cenie: Karta graficzna XFX RADEON R9 270X - 1050M DD Boost Edition - 2048 MB DDR5 R9-270X-CDFC Pozdrawiam

 

Podkręcanie GPU sprowadza się do przesuwania dwóch suwaczków.

Youki
komentarz
komentarz

Tutaj nie trzeba się na niczym znać. Kwestia przesunięcia dwóch suwaków w prawo i 50 zł w kieszeni masz

SebaaK
komentarz
komentarz (edytowane)

Być może,ale ja mam talent do psucia. Jest to jedyna opcja 

 

Może coś lepszego od Geforce ?

Edytowane przez SebaaK
marcinuk
komentarz
komentarz

Może coś lepszego od Geforce ?

 

w tej cenie nie, seria R to dobre karty .

SebaaK
komentarz
komentarz

mam max 900 zł. Czyli którą kartę do tej kwoty ? Z allegro tylko :p

marcinuk
komentarz
komentarz

I dluzej sie zastanawiac tym trudniej wybrac, a jaka roznica cenow miedzy tymi Rkami ? 

SebaaK
komentarz
komentarz

Minimalna,że tak powiem :/ Nie wiem. Już sam nie wiem...

marcinuk
komentarz
komentarz

Jak minimalna do kup ta X drozsza i po problemie. Bedziesz zadowolony. 

 

Procek juz masz ?

SebaaK
komentarz
komentarz

Nie mam jeszcze. Ale nie wiem czy ta rzekomo lepsza nie będzie ciut mniej wydajna w gierkach :/

marcinuk
komentarz
komentarz

Nie mam jeszcze. Ale nie wiem czy ta rzekomo lepsza nie będzie ciut mniej wydajna w gierkach :/

 skad ten wniosek ?