x-kom hosting

Chcę kupić procesor pasujący do płyty głównej M3N78-EM

TimonM
utworzono
utworzono

Witajcie! Proszę o pomoc w zakupie procesora do pasującego do płyty głównej M3N78-EM ale interesuje mnie minimum 3,5GHz i trzy rdzenie, czy są takie procesory?  Przynam że chce wzmocnić kompa przed zakupem GTA V a nie dysponuje też finansami by zmieniać i płyte główną i prcesor, dlatego chce pokombinować by gra w miarę płynnie działała, nie znam się jednak aż tak na sprzeęcie komputerowym i dlatego proszę o pomoc. Chciałbym się zbliżyć do minimalnych wymagań GTA czyli :
 

Procesor: Core 2 Duo 3.0 GHz lub trzyrdzeniowy odpowiednik AMD z taktowaniem 3.50GHz            - mój problem...
Pamięć operacyjna: 4 GB                                                                                                                  - posiadam
Karta grafiki: Nvidia GeForce GTX 560 1024MB lub Radeon 6870 1024MB                                     - posiadam
Dysk twardy: 45 GB                                                                                                                           - posiadam
System operacyjny: Windows Vista, 7 lub 8                                                                                      
- posiadam

 

 

Dzięki !!!

Youki
komentarz
komentarz

To nie są oficjalne wymagania przecież.

TimonM
komentarz
komentarz

To nie są oficjalne wymagania przecież.

aha. ale domyslam się że bedą podobne :P prosze jednak o pomoc w zakupie procka tak czy inaczej...

Youki
komentarz
komentarz

A jaki dokładnie obecnie posiadasz procesor ? 

TimonM
komentarz
komentarz

amd phenom 8650 triple core 2,3 ghz

  • 2 tygodnie później...
TimonM
komentarz
komentarz

Doradzi mi ktoś co mam kupić? hop hop? proszę o pomoc...

Youki
komentarz
komentarz

PO aktualizacji BIOS'u możesz dać Phenoma II X4 955.

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×