x-kom hosting

Drugi dysk- problem

Kuchar17
utworzono
utworzono

Cześć, jestem w tym zielony, ale wczoraj z pomocą paru instrukcji próbowałem podłączyć drugi dysk do mojego komputera taki: http://www.morele.net/dysk-samsung-500-gb-sata-ii-7200-rpm-16-mb-ncq-hd502hj-244769/. Obecnie mam Seageta Barracuda 500gb, a obudowac to SilentiumPCGladius 600 Pure Black. Mój pierwszy dysk jest podłączony czerwonym kabelkiem bodajże ata i obok sata, więc analogicznie próbowałem z drugim. Na tej samej taśmie sata troche dalej było kolejne wejście więc podłączyłem tam, ale nie mogłem znaleźć tego drugiego czerwonego kabelka ata, jedyny który dało mi się dojrzeć był podłączony do stacji dysków, więc go odłaczyłem i wsadziłem do dysku. Po uruchomieniu komputer go nie widzial. Dysk, który probuje podlączyć lezał bardzo długo u mnie w szafce nie używany, wiec jest możliwość uszkodzenia ?

Dzięki z góry.

inches666
komentarz
komentarz

Zasilanie Molex do ATA

 

 

Molex_female_connector.jpg

 

 

Zasilanie SATA

 

ever-580w-9.jpg

 

 

SATA

 

SATA-Signal-Cable-1.jpg

 

 

ATA 

 

Ata_20070127_002.jpg

 

 

 

 

 

 

Teraz jeszcze raz opisz problem opisując według moich obrazków, będzie prościej zrozumieć bo tak jak opisałeś to nie powinno być możliwe do wykonania :)

Kuchar17
komentarz
komentarz

Ok dzięki :). To tak do mojego pierwszego dysku z systemem podłączony jest kabel sata i zasilania sata. Analogicznie chciałem zrobić z drugim, wejście zaslania sata znalazłem na tym samym kablu, na którym jest wejście podłaczone do mojego pierwotnego dysku wieć wpiąłem. Nie mogłem znaleźć żadnego drugiego kabla sata, wiec wypiąłem go z mojej stacji dysków, bo tam byl jedyny, którego dojrzałem i wpiąłem do nowego dysku. Po odpaleniu komputera i wejściu w komputer nie było go widać jedynie mój stary.

inches666
komentarz
komentarz

A w zakładce zarządzaj po kliknięciu prawym na komputer w menu start a następnie magazyn i zarządzanie dyskami?

Kuchar17
komentarz
komentarz