Shinek utworzono 15 października 2014 utworzono 15 października 2014 (edytowane) Witam wszystkich potencjalnych zakupowiczow. stanowczo odradzam zakupy w tym sklepie! Bujam sie z nimi od 3 tygodni, 3 razy anulowali realizacje zamowienia. Dzis juz pala sie przegiela, kilka dni temu po raz kolejny zamowilem zestaw z karta msi 970. godzinke temu dostalem emaila o braku towaru na magazynie i niemoznosci zrealizowania zamowienia. Mimo to karta dalej jest dostepna na stronie sklepu (od 3dni) Ten sklep to istna kpina z klientow, zero kompetencji, ile kroc dzwonilem to juz tak jutro, jutro max po jutrze bedzie wszystko. Z tego co czytam, to nie jest tylko moja opinia na temat tego sklepu. Pozdrawiam Edit: Po kolejnym telefonie nagle karta znalazla sie w zagranicznej hurtowni. do odebrania w poniedzialek. Zobaczymy co z tego wyjdzie Edytowane 15 października 2014 przez Shinek 1
Razer0807 komentarz 15 października 2014 komentarz 15 października 2014 Te Msi na morele schodzą jak ciepłe bułeczki, więc jak nie zamówisz w momencie kiedy są dostępne, to oczywiste że będziesz musiał czekać, w innym sklepie już dawno byś dostał, nie chcę bronić morele, bo sam ostatnio opisywałem przebieg swojej reklamacji, ale całkiem możliwe że w hurtowniach nie ma.
Shinek komentarz 15 października 2014 Autor komentarz 15 października 2014 to ze musze poczekac to oczywista oczywitosc, problemy zaczynaja sie w momencie kiedy zamawiam karte, ktora jest dostepna w magazynie a po 3 dniach (mimo, ze karta wciaz dostepna) pisza do Ciebie, ze karty wyszly i anuluja zlecenie:) Na szczescie jak napisalem w edicie, znalezli po 3 telefonie karte w zagranicznej hurtowni i bedzie do odebrania w poniedzialek. oby
Wojtek morele.net komentarz 17 października 2014 komentarz 17 października 2014 Witam wszystkich potencjalnych zakupowiczow. stanowczo odradzam zakupy w tym sklepie! Bujam sie z nimi od 3 tygodni, 3 razy anulowali realizacje zamowienia. Dzis juz pala sie przegiela, kilka dni temu po raz kolejny zamowilem zestaw z karta msi 970. godzinke temu dostalem emaila o braku towaru na magazynie i niemoznosci zrealizowania zamowienia. Mimo to karta dalej jest dostepna na stronie sklepu (od 3dni) Ten sklep to istna kpina z klientow, zero kompetencji, ile kroc dzwonilem to juz tak jutro, jutro max po jutrze bedzie wszystko. Z tego co czytam, to nie jest tylko moja opinia na temat tego sklepu. Pozdrawiam Edit: Po kolejnym telefonie nagle karta znalazla sie w zagranicznej hurtowni. do odebrania w poniedzialek. Zobaczymy co z tego wyjdzie Cześć, mamy stały problem z dostępnością tej karty stąd te cyrki. Bardzo przepraszam w imieniu firmy. W końcu dorwaliśmy porządną dostawę i w przyszłym tygodniu będzie pełna dostępność. Pozdrawiam Wojciech Pawlik
Igorrodz komentarz 19 października 2014 komentarz 19 października 2014 Mimo to karta dalej jest dostepna na stronie sklepu (od 3dni) mamy stały problem z dostępnością tej karty stąd te cyrki. To dlaczego oszukujecie klientów, że produkt jest dostępny?
539 komentarz 19 października 2014 komentarz 19 października 2014 Ja dla przeciwwagi jeżeli Panowie pozwolą napiszę , że wszystkie moje zakupy w tym skalpie jak do tej pory oceniam na zasłużoną piątkę :) Zamówione towary zawsze docierały bardzo szybko. Kontakt z obsługą sklepu morele również wspominam bardzo miło.
Razer0807 komentarz 19 października 2014 komentarz 19 października 2014 To spróbuj coś zareklamować :E 1
Gość komentarz 21 października 2014 komentarz 21 października 2014 reklamowałem hd4850 i dali nową po 2 tygodniach ;)
Shinek komentarz 23 października 2014 Autor komentarz 23 października 2014 Ok, dzis zamowienie zmienilo status na gotowe. Czyli nie w poniedzialek, nie w srode (kolejny termin jaki dostalem) tylko w dzis w czwartek. Kobieta na infolini wspominala cos o rabacie w zamian za cale zamieszanie ale juz lacha w to. Chce odebrac zestaw i zapomniec o tym sklepie:)
539 komentarz 23 października 2014 komentarz 23 października 2014 Kobieta na infolini wspominala cos o rabacie w zamian za cale zamieszanie ale juz lacha w to To miło ,że sklep zaproponował Ci rekompensatę za zwłokę w realizacji Twojego zlecenia w postaci upustu na zamówiony asortyment. :)
Shinek komentarz 23 października 2014 Autor komentarz 23 października 2014 (edytowane) Pani tylko cos wspominala w zeszlym tygodniu zebym zapytal o taka mozliwosc pod innym numerem, zadnym konkretow. Ale przyznam, ze juz nawet nie poruszalem tego tematu na tym drugim dziale, zapytalem po prostu o karte, a tez nikt nie poruszal tego tematu na lini Edytowane 23 października 2014 przez Shinek
szynszyl1337 komentarz 23 października 2014 komentarz 23 października 2014 Osobiście chciałbym poruszyć problem z aktualizacją cen ich produktów np. i5 4670k i i5 4690k. (osobiście wolę sklep esc.pl bo do tej pory mnie nie zawiódł) 1
Shinek komentarz 24 października 2014 Autor komentarz 24 października 2014 Przyznam, ze przed chwila napisalem email z zapytaniem o teen rabat:) Zobaczymy jaki prezent wymysla. Mam tylko, ze nie bedzie to bazowe 1,3% za platnosc gotowka (ktora i tak place:)) To miło ,że sklep zaproponował Ci rekompensatę za zwłokę w realizacji Twojego zlecenia w postaci upustu na zamówiony asortyment. :) Jakbys byl ciekawy jaki to rabat to juz mowie. 7 dni premium do world of tank, jaja o tyle niesamowite, ze jest z defaultu prezent do procesora jaki kupilem:)
Igorrodz komentarz 24 października 2014 komentarz 24 października 2014 Chce odebrac zestaw i zapomniec o tym sklepie:) Zapomnisz - do pierwszej reklamacji :P 1
Gość komentarz 24 października 2014 komentarz 24 października 2014 dobrze sie zastanow czy chcesz ta karte bo jak narazie to maja kaszane ze sterownikami :/
Shinek komentarz 25 października 2014 Autor komentarz 25 października 2014 dostalem 30zł rabatu jakby ktos sie pytal:) komputer dziala jak nalezy, nie wiem jeszcze jak z temperaturami ale wszystko poki co gra. Tylko zapomnieli mi Panowie techniczni oddac podkladke pod myszke, ktora byla w bonusie od MSI :)
Gość komentarz 25 października 2014 komentarz 25 października 2014 Ta podkładka to była w 1 rzucie tylko podobno .bys musiał zamówic 21 wrzesnia ta karte
Shinek komentarz 25 października 2014 Autor komentarz 25 października 2014 zwracam honor w takim razie. Zaraz zainstaluje jakas gre i zobaczymy jak cewki sie trzymaja.
Gość komentarz 26 października 2014 komentarz 26 października 2014 ja naprzyklad jak dotychczas nie mam problemu z cewkami
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.