x-kom hosting

Szukam darmowego serwera ew. innego rozwiazania tej sytuacji

Przejdź do rekomendowanej odpowiedzi Autor: szymon130 ,
niejajp
utworzono
utworzono

Witam. Od razu mówie, że jestem laikiem ,jesli nie ten dział to sorry.

 

Mój problem polega na tym,że mam bota. :E  Aby działał musi byc włączony cały czas komp,wiadomo. Teraz szukam rozwiazania,aby ten właśnie program mógł działać 24/7 "w tle"

Popytałem się "znawców" dostałem różne odpowiedzi

 

1)Serwer musisz kupic ,tam postawic ile wlezie windowsów

2)Musisz stworzyć wirtualne maszyny na swoim komputerze wtedy bot będzie działał w tle ale przy włączonym kompie (jesli to podziałałoby to i tak mój komp nie pociągnie dużo takich maszyn)

3) Ktoś jeszcze dodawał ,że musze poszukać choćby na allegro są nie raz promocje ,że pierwszy rok za 2-5 zł (nie wiem za bardzo co miałbym kupic za tyle)

4)Spróbuj "CloudSigma" - odpowiedz czlowieka ktory chyba najbardziej wie o co mi chodzi. Problem w tym ,że nie wiem za bardzo jak postawić tam windowsa no i ja potrzebuję odpalić kilkadziesiąt takich botów,a że każdy musi mieć swój osobny pulpit...Tam się da tylko jeden na tydzień

 

 

Wie ktoś jak rozwiązać tą sprawę najlepiej i (jeśli już trzeba zapłacić ) najtaniej?? :hurra:

szymon130
komentarz
komentarz

1. Nie wyobrażam sobie sumy jaką byś musiał zapłacić za maszynę która uciagnie więcej niż 10 systemów
2. Wirtualnie maszyny na Twoim komputerze - Tak jest mo możliwe np. za pomocą VirtualBoxa - jednak maszyny działają tylko przy uruchomionym komputerze fizycznym.

3. Nie rozumiem kompletnie o co chodzi

4. Serwery w chmurze też nie należą do tanich.