x-kom hosting

Wirus Polizja POMOCY

problemiasty
utworzono
utworzono

Witam. Niestety złapałem wirusa "POLIZJA" i cały czas blokuje mi przeglądarkę . Wyskakuje takie okno:   http://www.komputerswiat.pl/media/2013/331/3212005/ransom1_l_644x393.jpg

 

Próbowałem już kilkoma antyvirusami, lecz nie mogą nic znaleźć ;/ .

Czytałem, że jakoś da się to zrobić przez OTS lecz jestem w tym kompletnie zielony. Prosiłbym o wytłumaczenie kroczek po kroczku , co i jak gdyż kompletnie się na tym nie znam. Pozdrawiam ! 

problemiasty
komentarz
komentarz

a czy robiąc to w ten sposób zostanie usunięty tylko ten wirus, czy zostaną usunięte jeszcze jakieś pliki ?

itsmylife
komentarz
komentarz

Tylko wir.

DivertAlive
komentarz
komentarz

Jeżeli @p nie pomogło , możesz spróbować programem ADW Cleaner lub Malwarebytes Anti-Malware

problemiasty
komentarz
komentarz

podczas próby combofixem wyskakuje mi coś takiego

 

http://img.photobucket.com/albums/v666/sUBs/W2k_not_supported.png , tylko jkeszcze jest dopisane niżej windows 8 (32/64 bit) czyli powinno u mnie obsługiwać gdyż mam na kompie win 8 i nie wiem o co chodzi 

kesza
komentarz
komentarz

Mam ten sam problem. Wirus nie blokuje mi komputera, tylko samą przeglądarkę. W dodatku jest chyba na sieci internetowej, gdyż jest także na komórce, gdy korzystam z Wi-fi.
Czy są jakieś inne sposoby? Korzystałam z wszystkich powyższych, ale nie wiem czy robię coś źle, bo wirus ciągle jest...

problemiasty
komentarz
komentarz

kesza jakbyś sobie z nim poradził daj znac , bo jest on nie do zniesienia ;/

Kolorowyy
komentarz
komentarz

Wystarczy przywrócić system np o dzień wcześniej ;)

ITJunior
komentarz
komentarz

Przywracanie systemu nie zawsze jest skuteczne, ja zawsze tego typu wirusy usuwałem przez tryb awaryjny używając np. Malwarebytes Anti-Malware ewentualnie ściągnij "dr web cureit live cd" i z płytki albo z pena odpal i przeskanuj ;)

kesza
komentarz
komentarz

Już zrobiłam :)