x-kom hosting

Problem z siecią bezprzewodową

Mateusz 935
utworzono
utworzono

Witam. Łącze się z siecią w następujący sposób połączenie bezprzewodowe - automatycznie oraz połączenie szerokopasmowe - Netia przy połączeniu bezprzewodowym występuje komunikat o braku dostępu do internetu  i żółty wykrzyknik


Korzystałem z tego http://www.internet.inethd.net/node/18


I teraz sytuacja wygląda następująco Połączenie sieci bezprzewodowej ma ograniczony dostęp, a z internetem łącze się za pomocą połączenia szerokopasmowego

politolog
komentarz
komentarz

Wrzuć ss z ipconfig . 

  • Dobra wypowiedź 1
Mateusz 935
komentarz
komentarz

[attachment=33090:Bez tytułu.jpg]

politolog
komentarz
komentarz

Jaki masz ten modem/router z NETII ? Masz PC czy laptopa ? Jaki Windows zainstalowany ? 

  • Dobra wypowiedź 1
Mateusz 935
komentarz
komentarz

Laptop oraz PC, router - FRITZ!Box Fon WLAN 7170, a sprzętu z Netii nie jestem w stanie określić ale nie jest to nowy sprzęt

politolog
komentarz
komentarz

Widzę , że w internecie panuje moda na połączenia szerokopasmowe . Ale nie tędy , droga to prowizorka . Masz loginy i hasła do internetu od NETII . Sam konfigurowałeś  te połączenie PPP czy technik ? 

  • Dobra wypowiedź 1
Mateusz 935
komentarz
komentarz

Nie konfigurowałem tego połączenia, pewnie robił to technik podczas zakupu i montażu musiałbym się dowiedzieć. Login i hasło jest jedno, zapomniałem dodać wcześniej że zainstalowane systemy operacyjne na komputerach to Windows 7

politolog
komentarz
komentarz

Login i hasło jest jedno,
Masz ten login i hasło ? Masz tylko podłączonego tylko FritzBoxa , nie ma żadnych modemów AccesPoitów itd . 
  • Dobra wypowiedź 1
Mateusz 935
komentarz
komentarz

 Modem Netii podłączony jest do routera FritzBox. Login i hasło było podane w czasie podłączenia internetu z Netii z tego co wiem

politolog
komentarz
komentarz

 Modem Netii podłączony jest do routera FritzBox
Plus Połączenie PPP = 1 wielki bajzel . Dlaczego kupywałeś tego FritzBoxa ? Modem Netii miał za słabe WIFI ? 
  • Dobra wypowiedź 1
Mateusz 935
komentarz
komentarz

To nie jest mój internet,ani mój sprzęt ja niczego nie kupowałem. Tyle ile mogę powiedzieć modem Netii ma swoje lata.

politolog
komentarz
komentarz

Jest 1 opcja rozwiązania tego problemu ale tu trzeba konkretnego działania . Masz pole do popisu czy nic bez zgody własciciela internetu nie mozesz zrobic ? 

  • Dobra wypowiedź 1
Mateusz 935
komentarz
komentarz

Obecnie nic nie zrobię ponieważ jestem gdzieś indziej. Jeżeli był mu wytłumaczył o co chodzi to pewnie miałbył wolną ręke.

politolog
komentarz
komentarz (edytowane)

Ok

Edytowane przez politolog20
  • Dobra wypowiedź 1
Mateusz 935
komentarz
komentarz (edytowane)

Ok. Dam znać. Dzięki za zainteresowanie.

 


Jeśli chodzi o sprzęt z Netii jest to Netia WiMAX

 

[attachment=33133:NETIA WiMAX.jpg]

Edytowane przez Mateusz 935
politolog
komentarz
komentarz

Ale to jest Palestyńskie Rusztowanie :E . W razie czego pisz do mnie  na PW .

Mateusz 935
komentarz
komentarz

 

Ale to jest Palestyńskie Rusztowanie :E

:rotfl: :rotfl:

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego świadczenia usług i wygody użytkowników. Warunki przechowywania i dostępu do plików cookies możesz zmienić w ustawieniach przeglądarki.