Mateusz 935 utworzono 27 lipca 2014 utworzono 27 lipca 2014 Witam. Łącze się z siecią w następujący sposób połączenie bezprzewodowe - automatycznie oraz połączenie szerokopasmowe - Netia przy połączeniu bezprzewodowym występuje komunikat o braku dostępu do internetu i żółty wykrzyknik Korzystałem z tego http://www.internet.inethd.net/node/18 I teraz sytuacja wygląda następująco Połączenie sieci bezprzewodowej ma ograniczony dostęp, a z internetem łącze się za pomocą połączenia szerokopasmowego
politolog komentarz 28 lipca 2014 komentarz 28 lipca 2014 Jaki masz ten modem/router z NETII ? Masz PC czy laptopa ? Jaki Windows zainstalowany ? 1
Mateusz 935 komentarz 28 lipca 2014 Autor komentarz 28 lipca 2014 Laptop oraz PC, router - FRITZ!Box Fon WLAN 7170, a sprzętu z Netii nie jestem w stanie określić ale nie jest to nowy sprzęt
politolog komentarz 29 lipca 2014 komentarz 29 lipca 2014 Widzę , że w internecie panuje moda na połączenia szerokopasmowe . Ale nie tędy , droga to prowizorka . Masz loginy i hasła do internetu od NETII . Sam konfigurowałeś te połączenie PPP czy technik ? 1
Mateusz 935 komentarz 29 lipca 2014 Autor komentarz 29 lipca 2014 Nie konfigurowałem tego połączenia, pewnie robił to technik podczas zakupu i montażu musiałbym się dowiedzieć. Login i hasło jest jedno, zapomniałem dodać wcześniej że zainstalowane systemy operacyjne na komputerach to Windows 7
politolog komentarz 29 lipca 2014 komentarz 29 lipca 2014 Login i hasło jest jedno, Masz ten login i hasło ? Masz tylko podłączonego tylko FritzBoxa , nie ma żadnych modemów AccesPoitów itd . 1
Mateusz 935 komentarz 29 lipca 2014 Autor komentarz 29 lipca 2014 Modem Netii podłączony jest do routera FritzBox. Login i hasło było podane w czasie podłączenia internetu z Netii z tego co wiem
politolog komentarz 29 lipca 2014 komentarz 29 lipca 2014 Modem Netii podłączony jest do routera FritzBox Plus Połączenie PPP = 1 wielki bajzel . Dlaczego kupywałeś tego FritzBoxa ? Modem Netii miał za słabe WIFI ? 1
Mateusz 935 komentarz 29 lipca 2014 Autor komentarz 29 lipca 2014 To nie jest mój internet,ani mój sprzęt ja niczego nie kupowałem. Tyle ile mogę powiedzieć modem Netii ma swoje lata.
politolog komentarz 29 lipca 2014 komentarz 29 lipca 2014 Jest 1 opcja rozwiązania tego problemu ale tu trzeba konkretnego działania . Masz pole do popisu czy nic bez zgody własciciela internetu nie mozesz zrobic ? 1
Mateusz 935 komentarz 29 lipca 2014 Autor komentarz 29 lipca 2014 Obecnie nic nie zrobię ponieważ jestem gdzieś indziej. Jeżeli był mu wytłumaczył o co chodzi to pewnie miałbył wolną ręke.
politolog komentarz 29 lipca 2014 komentarz 29 lipca 2014 (edytowane) Ok Edytowane 30 lipca 2014 przez politolog20 1
Mateusz 935 komentarz 30 lipca 2014 Autor komentarz 30 lipca 2014 (edytowane) Ok. Dam znać. Dzięki za zainteresowanie. Jeśli chodzi o sprzęt z Netii jest to Netia WiMAX [attachment=33133:NETIA WiMAX.jpg] Edytowane 30 lipca 2014 przez Mateusz 935
politolog komentarz 30 lipca 2014 komentarz 30 lipca 2014 Ale to jest Palestyńskie Rusztowanie :E . W razie czego pisz do mnie na PW .
Mateusz 935 komentarz 30 lipca 2014 Autor komentarz 30 lipca 2014 Ale to jest Palestyńskie Rusztowanie :E :rotfl: :rotfl:
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.