x-kom hosting

Składany PC, czy iMac - ok. 5000zł, głównie do programów graficznych. Proszę o pomoc! :)

wiktoria777
utworzono
utworzono

Witam!

Stoję właśnie przed poważnym wyborem, jakim jest kupno odpowiedniego komputera, który ma mi służyć głównie do pracy w programach takich, jak: Archicad, Artlantis, 3dsmax, czy też Photoshop. Na początku zastanawiałam się nad kupnem laptopa, ale obecnie posiadam Sony Vaio model: VPCEA4S1E i jak wiadomo niestety się nie sprawdza jako podstawowy sprzęt do pracy. Pomyślałam dlatego, że kupię komputer stacjonarny, a czasami będę korzystała właśnie ze starego laptopa. Byłam w sklepie komputerowym, gdzie zaproponowali mi zestaw o parametrach widocznych na załączonym zdjęciu [attachment=32973:IMG_20140722_115425.jpg] .

Niestety nie znam się na tym w ogóle i dlatego proszę o pomoc, czy aby na pewno taki zestaw się sprawdzi. Może ktoś ma chociaż podobny i może się wypowiedzieć, jak to działa w praktyce.

Dodatkowo zastanawiam się nad kupnem iMac'a, ponieważ kilka osób polecało mi właśnie ten sprzęt. Nie mam sprecyzowanego modelu, ale chciałabym też wydać jakoś ok. 5000zł, ewentualnie troszeczkę więcej. Tutaj pojawia się zasadnicze pytanie, co lepiej kupić. Biorąc pod uwagę oczywiście wygląd, to jak dla mnie-kobiety, zdecydowanie iMac, ale oczywiście liczy się tutaj co innego :) Jeśli jednak składak, to czy właśnie te części wystarczą... Podobno jest tak, że można "przedobrzyć" i wówczas wcale lepiej nie będą chodziły wymienione wyżej programy graficzne. Nie wiem, czy to prawda, bo logicznie rzecz biorąc im lepszy sprzęt, tym lepiej się na nim powinno pracować.

Bardzo proszę o w miarę szybką odpowiedź, ponieważ całe dnie o tym myślę i czytam różne fora, jednakże postanowiłam dołączyć listę tych części, które zostały mi zaproponowane. Dodatkowo jeśli ktoś z Was się orientuje, to proszę również o zwrócenie uwagi na ceny.

Z tej listy nie chcę klawiatury, myszki oraz windowsa, ale to najmniej ważne :)