x-kom hosting

Klucz z Bios-u jak wyciagnac?

ReC
utworzono
utworzono

Witam. Wczoraj zostalem zmuszony do reinstalki systemu przez recovery i teraz wyskakuje po wlaczeniu systemu juz zainstalowanego okienko z kluczem. Niestety klucz wpisywany z naklejki nie dziala lub mozliwe jest to ze zle go wpisuje. [naklejka jest strasznie niewidoczna] Kolega powiedzial mi ze jest mozliwosc ze klucz zapisany jest w BIOS-ie niestety nie jestem informatykiem a BIOS to juz wgl dla mnie czarna magia ktos moglby mi pomoc i wyjasnic to tak doglebnie?? Sysyem to win7. Z gory dziekuje za pomoc i pozdrawiam.

visterek
komentarz
komentarz

Witaj.

Możesz to zrobić za pomocą programu Hirens.BootCD. Pobierasz go z internetu, wypalasz obraz na płytkę. Następnie musisz ustawić w biosie aby komputer najpierw bootował z płyty. (mam nadzieję, że to potrafisz a ,jak nie to poproś kogoś) Gdy już to zrobisz powinno Ci się ukazać menu i do wyboru będziesz mieć takie coś jak Mini WinXP. Kiedy już Ci się załaduje szukaj w trayu coś podobnego do krzyżyka i tam znajdziesz takie coś jak Passwords/keyes i tam możesz odczytać klucz swojego Windowsa . Bodajrze jest to opcja.. product key viewer chyba, już nie pamiętam dokładnie i tam szukasz opcji ,aby pokazać klucz swojej widny. Powinno to być zapisane coś w stylu "show external windows key".

Pozdrawiam

ReC
komentarz
komentarz

A jesli to nie pomoze czy Microsoft moz wygenerowac nowy klucz skoro system jest legalny?? Pozd.

Zayfi
komentarz
komentarz
A jesli to nie pomoze czy Microsoft moz wygenerowac nowy klucz skoro system jest legalny?? Pozd.

 

Wygeneruj sobie nowy klucz sam. :cisza:

 

A do autora > klucz nie jest zapisany w biosie.Przynajmniej dla systemu W7.

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie