x-kom hosting

Webmastering- czy jest jeszcze popyt?

Hoobercik
utworzono
utworzono

Witam otóż jestem samoukiem, amatorem, webmasterem. Projektuję i koduję strony w html-u, oraz dobrze znam się na Cms-ach. Moje stronki jako tako wychodzą ładne, np wizytówki firm (strony).

 

Ale jest jedno ale, nie widzę zapotrzebowania albo poprostu  nie wiem jak go zobaczyć. Czy nie uważacie ,że na tym już nie ma zarobku ? Czy znacie jakieś ciekawe sposoby na pozyskanie klientów bez zakładania firmy itd. Wiem że istnieją strony na których można się ogłaszać ale tam się przebić to katorga. Co o tym wszystkim sądzicie chodzi mi tutaj o łatwe strony typu kwiaciarnia u Danusi. Chociaż bardziej zaawansowane  też chodzą w rolę. Proszę o jakieś porady w celu wykorzystania tych jako takich umiejętności

hosting www
komentarz
komentarz (edytowane)

Co o tym wszystkim sądzicie chodzi mi tutaj o łatwe strony typu kwiaciarnia u Danusi. Chociaż bardziej zaawansowane też chodzą w rolę. Proszę o jakieś porady w celu wykorzystania tych jako takich umiejętności


Jeśli chcesz łupać precle na wordpressie po 200/sztuka, czy właśnie stronki firmowe typu "trzasnąć w kilka godzin i zapomnieć" to znajdziesz zlecenia, bo chodzi o szybkość wykonania i względną jakosć, by się to nie rozsypało po tygodniu.
A czy katorga z konkurowaniem po stawkach iście hurtowych ?
Cóż, prosta robota = mnóstwo fachowców = wypchany po brzegi rynek usług ;)

lekka errata: na rynku pojawia się coraz więcej kreatorów stron, więc stronki typu "kwiaciarnia u Danusi" może wyklikać w zasadzie każdy potrafiący uruchomić przeglądarkę www.

Edytowane przez hosting www
  • 1 miesiąc później...
majmetro
komentarz
komentarz

Moim zdaniem zapotrzebowanie jest - ale właśnie trzeba się na tym znać. 

  • 3 tygodnie później...
kezar
komentarz
komentarz

Przecież to jest rynek informatyczny, zapotrzebowanie zawsze będzie ;)

  • 5 miesięcy później...
Kiesz
komentarz
komentarz