x-kom hosting

Tablet jaki wybrać ? :D

kuba.202
utworzono
utworzono

Witam :)

Znalazłem kilka tabletów które by mi odpowiadały, lecz jestem w tym kompletnie zielony i moje pytanie który z nich jest najlepszy

 1) http://www.agito.pl/tablet-samsung-galaxy-tab-3-7-0-t210-wifi-karta-pamieci-16-gb-4090-894518.html?attr=1-614

2)  http://www.agito.pl/tablet-samsung-galaxy-tab-3-8-0-t310-wifi-karta-pamieci-16-gb-4090-894526.html?attr=1-614

3)  http://www.agito.pl/tablet-samsung-galaxy-note-8-0-n5110-wifi-16g-4090-850780.html?attr=1-614

 

I jescze jedno, czy moglibyście polecić jakis tablet (nowy do 1000zł) tak żeby płynnie chodził, nie zwieszał się.

Fajnie jakby miałi 2 kamer z przodu i z tyłu dobrej jakości.

Youki
komentarz
komentarz

Jaka przekątna ekranu Cię interesuję ?

 

Do czego będzie Ci służć ?

kuba.202
komentarz
komentarz (edytowane)

Przekątna 8 cali.

Oglądanie filmów,net,gry,yt,muzyka.Tak by płynnie chodził nie zawieszał się.

 

Fajnie jakby miał jakieś ciekawe aplikacje.

Edytowane przez kuba.202
Youki
komentarz
komentarz

7,9 przejdzie czy koniecznie 8 cali ?

Twisst
komentarz
komentarz (edytowane)

hm... Do mnie nie przemawiają Samsungi Galaxy TAB, jeżeli chodzi o tablety, ale jest kilka fajnych pozycji w tej cenie:

1. LG G Pad 8,3 (jak byś zanalazł dobrą ofertę i dołożył 100 zł) dobra jakość wykonania, 4 rdzeniowy procesor Qualcomm Snapdragon o częstotliowści 1,7 GHz, bardzo wydajna grafika Adreno 320, 2GB RAM, Ekran w technologi IPS  (dobre kąty widzenia i dobre odwzorowanie kolorów) o rozdzielczości 1920x1080, Zależy Ci na aparacie, dlatego LG z tyłu ma 5Mpx, a z przodu 1,3 Mpx (standard Mpx jak na tablety, ale dobra jakość), Android 4,2 i 4600mAh co daje długi czas pracy. Bardzo dobry wybór i warto dołożyć pieniążków.