x-kom hosting

Dobry Laptop [3500]

Huberto203
utworzono
utworzono (edytowane)

Witam, mój komputer stacjonarny jest już dość słaby. Ostatnimi czasy zacząłem składać filmiki z GoPro3 i niestety nie wyrabia przy lepszych jakościach. Potrzebuję coś fajnego ale interesuje mnie laptop, chcę aby to na prawdę był "kombajn" na ładne lata. Zależy mi żeby obsługiwał programy i sobie z nimi świetnie radził np sony vegas i inne, ale też musi być ok podczas korzystania z internetu a od czasu do czasu w jakiejś grze. Jednym słowem musi być uniwersalny. 

 

Myślałem nad takim:

 

http://allegro.pl/laptop-asus-x750jb-i7-4700-16gb-1tb-gt740-2gb-99zl-i3653057304.html

 

Tylko zastanawiam się nad rozdzielczością matrycy, tutaj jest napisane 1600x900 i nie wiem czy nie lepiej było by szukać 1920x1080, niestety nie znam się na kompach kompletnie dlatego piszę do was. Jeśli nie ten to jaki ? O podobnych parametrach ale na przykład z większą rozdzielczością w full HD, zależy mi na większej matrycy.

Podkreślę też że nie mam więcej kasy żeby wydać na komputer. 3,5k to już raczej górna granica chodź jak by było coś o niewielkiej różnicy to prosił bym o podanie propozycji/linków. Nie pogardził bym też białą obudową i matową matrycą  :)

 

Jeszcze chciałbym wiedzieć jakie są różnice np między i7 a i5 bo w mniejszej cenie można wyrwać lapka o podobnych parametrach tylko na i5, ale za to z ekranem 18,4 cala full hd i rozdzielczości 1920x1080 np ten http://allegro.pl/laptop-asus-k95vj-r900vj-i5-3210m-16gb-1tb-gt635m-i3630491584.html lub ten http://allegro.pl/laptop-asus-k95vj-r900vj-i5-3230m-16gb-1tb-gt635m-i3630499004.html . Ja osobiście widzę różnice tylko w cenie bo jak mówiłem nie znam się na tym, proszę o porady

Edytowane przez Youki

Gość
komentarz
komentarz

W tytule dopisz budżet na laptopa

Wielkość znamy czyli minimum 17cali a najlepiej 18cali

Czy laptop ma być z system ?

FHD lepiej spisze się w pracy mniejsze ikonki, czcionaka (którą można powiększyć)