x-kom hosting

Windows 7 i formatowanie komputera

SanSilas
utworzono
utworzono

Czesc, stworzylem to konto po to aby rozwiazac moj problem jest to moj pierwszy post. Chodzi o to że chce/musze sformatowac caly komputer(tzn dysk), zeby byl taki jaki dostalem ze sklepu. Jednakze kiedy kupowalem PC nie byla dolaczona do niego plytka z calym systemem. Tak wiec tym samym nie moge zrobic formata poniewaz do tego wymagana jest plyta. Stad wylania sie moje pytanie. Co i jak mam zrobic i czy jest jakis sposob abym nie musial zanosic komputera do serwisu i placic 120 zloty za godzine ich roboty. Takze bardzo prosze o wasza pomoc, wytlumaczcie mi krok po kroku co mam robic jestem zielony w tej kwestii. System posiadam w pelni oryginalny jest to Windows 7 Home Premium, poprostu nie mam wymaganej plytki. POMOCY! 

keN.
komentarz
komentarz

Jakiś kolega nie ma płyty instalacyjnej Windows 7 Home Premium? Wtedy byś zainstalował z wykorzystaniem swojego klucza.

xDracerPL
komentarz
komentarz

Ściągnij sobie z neta obraz win 7 Home Premium i wrzuć na pendriva lub płytę później włącz instalacje i podaj swój klucz który masz na jednostce chyba ,że nie masz to już musisz kupić windowsa

SanSilas
komentarz
komentarz

Klucz posiadam oczywiscie, Po tym jak zaczne instalacje bedzie gdzies widoczna opcja formatowania?

keN.
komentarz
komentarz

Tak.

SanSilas
komentarz
komentarz

A po zakonczonym formatowaniu komputera, co trzeba bedzie zrobic, skoro nawet system nie bedzie wgrany?

keN.
komentarz
komentarz (edytowane)

Zainstalujesz ten system z tej płyty :) Podczas instalowania będzie wybór na jakiej partycji zainstalować system i tam będziesz miał opcję formatowania dysku, sformatujesz, a potem zainstalujesz system na jakiej chcesz partycji.

Edytowane przez keN.
SanSilas
komentarz
komentarz

Okej sciagnolem obraz systemu windows jest teraz taki problem, ze nie wrzuce go na pendrive, musze zalaczyc go na plytke. Jest jakis sposob zeby wczucic to na owy pendrive?

supertramp
komentarz