SanSilas

Windows 7 i formatowanie komputera

12 postów w tym temacie

Czesc, stworzylem to konto po to aby rozwiazac moj problem jest to moj pierwszy post. Chodzi o to że chce/musze sformatowac caly komputer(tzn dysk), zeby byl taki jaki dostalem ze sklepu. Jednakze kiedy kupowalem PC nie byla dolaczona do niego plytka z calym systemem. Tak wiec tym samym nie moge zrobic formata poniewaz do tego wymagana jest plyta. Stad wylania sie moje pytanie. Co i jak mam zrobic i czy jest jakis sposob abym nie musial zanosic komputera do serwisu i placic 120 zloty za godzine ich roboty. Takze bardzo prosze o wasza pomoc, wytlumaczcie mi krok po kroku co mam robic jestem zielony w tej kwestii. System posiadam w pelni oryginalny jest to Windows 7 Home Premium, poprostu nie mam wymaganej plytki. POMOCY! 

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jakiś kolega nie ma płyty instalacyjnej Windows 7 Home Premium? Wtedy byś zainstalował z wykorzystaniem swojego klucza.

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ściągnij sobie z neta obraz win 7 Home Premium i wrzuć na pendriva lub płytę później włącz instalacje i podaj swój klucz który masz na jednostce chyba ,że nie masz to już musisz kupić windowsa

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Zainstalujesz ten system z tej płyty :) Podczas instalowania będzie wybór na jakiej partycji zainstalować system i tam będziesz miał opcję formatowania dysku, sformatujesz, a potem zainstalujesz system na jakiej chcesz partycji.

Edytowane przez keN.

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Okej sciagnolem obraz systemu windows jest teraz taki problem, ze nie wrzuce go na pendrive, musze zalaczyc go na plytke. Jest jakis sposob zeby wczucic to na owy pendrive?

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach