afcir utworzono 31 lipca 2013 utworzono 31 lipca 2013 Witam, kilka godzin temu stałem się posiadaczem tableta PMP5870C_DUO od Prestigio, po godzinie poznawania funkcji tabletu postanowiłem go wyłączyć ( przytrzymałem około 6 sekund ) przycisk Power, później chciałem go włączyć ale pad jakby był " martwy " - naładowany był, nie spadł, nic nie instalowałem, próbowałem zrobić Factory reset Androida poprzez Power + Głośnik w góre ale to nie dało. Mógłby mi ktoś powiedzieć, co się stało z tym tabletem, i jak go przywrócić do działania?
uniterr komentarz 31 lipca 2013 komentarz 31 lipca 2013 Witam, mam taki sam problem, tabletu nie da się włączyć próbowałem wszystkiego jest ktoś na tym forum który rozwiązał mi oraz koledze ten problem? Z góry dziękuje. Dobra a wiec gdyby ktoś miał taki sam problem wystarczy przycisnać przycisk ściszenia muzyki potem przytrzymać przycisk ściszenia muzyki z przyciskiem blokady telefony ok. 10 sek. I wcisnac jeszcze raz przycisk blokady gdy pojawią się różne opcie. (Nic nie wybierać tylko odrazu kliknać przycisk blokady). Tablet powinnien sie uruchomić w nienaruszonym stanie(bynajmniej mi nic się nie usuneło). Mam nadzieje że pomogłem. 1
afcir komentarz 31 lipca 2013 Autor komentarz 31 lipca 2013 Metoda niestety na moim tablecie nie zadziałała, to znaczy - dalej nic się nie robi, jest on "martwy".
uniterr komentarz 31 lipca 2013 komentarz 31 lipca 2013 Może spróbuj zadzwonić do firmy w której kupiłeś tableta może oni coś Ci pomogą.
ang3l91 komentarz 24 stycznia 2014 komentarz 24 stycznia 2014 Witam, mam taki sam problem, tabletu nie da się włączyć próbowałem wszystkiego jest ktoś na tym forum który rozwiązał mi oraz koledze ten problem? Z góry dziękuje. Dobra a wiec gdyby ktoś miał taki sam problem wystarczy przycisnać przycisk ściszenia muzyki potem przytrzymać przycisk ściszenia muzyki z przyciskiem blokady telefony ok. 10 sek. I wcisnac jeszcze raz przycisk blokady gdy pojawią się różne opcie. (Nic nie wybierać tylko odrazu kliknać przycisk blokady). Tablet powinnien sie uruchomić w nienaruszonym stanie(bynajmniej mi nic się nie usuneło). Mam nadzieje że pomogłem. uniterr, wielkie dzięki za info, u mnie podziałało. A już myślałam czy by go czasem nie zanieść do reklamacji :) jeszcze raz wielkie dzięki :brawa:
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.