x-kom hosting

Pytania dotyczące naszego sklepu partnerskiego morele.net oraz złożonych zamówień

necik
utworzono
utworzono

BQl3W64.jpg

 

 

Ten temat służy tylko i wyłącznie do zadawania pytań odnośnie naszego sklepu partnerskiego morele.net. Na wszystkie pytania postara się odpowiedzieć między innymi przedstawiciel sklepu: Wojtek morele.net
 
Uwaga - ten temat nie służy do wyrażania opinii o sklepie morele.net. W tym celu zapraszam do oddzielnego tematu: Opinie o naszym sklepie partnerskim morele.net (gdzie dostępna jest również ankieta).

Gość
komentarz
komentarz

Witam, czy są jakieś aktualne oferty, że dostaje się jakąś gre za złożenie zestawu lub kupno jakiegoś podzespołu.? Z góry dziękuje ;)

xzcasd
komentarz
komentarz (edytowane)

Mam pytanie, zamówiłem komputer na części, dodałem złożenie, wpisałem kod promocyjny na darmową przesyłkę i darmowe składanie komputera. Wszystko pięknie ładnie cena taka jaka ma być 11 zł dla kuriera jak przywiezie paczkę, to było wczoraj,

DZISIAJ, LOGUJE SIĘ SPRAWDZAM A ZŁOŻONE ZAMÓWIENIE JEST O 20 ZŁ WIĘKSZE

CENA ZA TRANSPORT MIAŁA BYĆ DARMOWA, A TU WYSKAKUJE, ŻE MAM PŁACIĆ 30 ZŁ ZA "KURIER-POBRANIE"...?

JEŻELI CENA NIE BĘDZIE TAKA, W JAKIEJ ZŁOZYŁEM ZAMÓWIENIE NIE ZAPŁACĘ.

 

Screeny z emaili: 1screen z wczoraj, 2 z dzisiaj.

 

[URL=http://www.tinypic.pl/s0a3ao93zz9w]s0a3ao93zz9w_t.jpg[/URL]

Edytowane przez xzcasd
Wojtek morele.net
komentarz
komentarz
xzcasd 

wyślij numer zamówienia mi na priv, sprawdzę co jest grane!
xzcasd
komentarz
komentarz (edytowane)

Już wysłane, czekam na wyjaśnienia o co chodzi, bo zdziwiłem się widząc zmiany kosztów w złożonym zamówieniu,

Edytowane przez xzcasd
Wojtek morele.net
komentarz
komentarz

cenę zmienię, mamy błąd IT, wkrótce będzie poprawiony!

xzcasd
komentarz
komentarz

Dziękuje za szybką robotę, mam kilka pytań, które wyślę pm'em.

Wojtek morele.net
komentarz
komentarz

jeśli techniczne  - pisz do Łukasza (Łukasz morele.net)

JSF
komentarz
komentarz

cenę zmienię, mamy błąd IT, wkrótce będzie poprawiony!

 

Chyba błąd nadal jest. Ja zamawiałem 22 marca, a dzisiaj rachunek mam powiększony o 19zł

Wojtek morele.net
komentarz
komentarz

Z tego co widzę to dzisiaj wejdzie poprawka - trwa to zawsze 1 lub 2 dni ze względu na testowanie i całą procedurę - podeślij numer zamówienia zmienię je ręcznie

djmakus
komentarz
komentarz

kiedy na wasze magazyny mogą trafić najnowsze karty GTX 650 Ti Boost?

Wojtek morele.net
komentarz
komentarz

djmakus - najprawodopodobniej przyszły tydzień - nie ma człowieka od Nvidii i pierwsza dostawa (w tym tygodniu) np. Asusa została błyskawicznie wykupiona (były to bardzo małe ilości). Kolejne będą w przyszłym tygodniu więc postaramy się już zaopatrzyć!

corporaptor
komentarz
komentarz

Mam następujące pytanie odnośnie polityki sklepu. Zacznę może od tego, że mam firmę, teoretycznie jestem "partnerem biznesowym", zrealizowałem już kilkadziesiąt zamówień i bynajmniej nie kupowałem wacików; w firmie Morele.net zostawiłem już sporo pieniędzy, może nie są to miliony, ale kwota pięciocyfrowa to chyba też sporo. Jednym słowem uważam się za stałego klienta, a nie przypadkowego Kazia, który kupił u Was mysz do diablo bo akurat była najtańsza na ceneo.

 

Pytanie brzmi: kiedy również i Morele zacznie mnie uważać za stałego klienta? Jaka kwota na Waszym koncie będzie mnie kwalifikowała do otrzymania jakiegoś stałego rabatu? Ja wiem, że jest system zapytań ofertowych, ale niestety mnie to nie zadowala, i nie mam jakichś wygórowanych wymagań. Powiem jak to działa; czasem dostaje 1%, czasem 0,5% upustu, już to jest jakoś tak mało, ale nie będę się wściekał, zawsze to jakoś tak milej. Najczęściej jednak nie wiem co myśleć, jeżeli na monitor kosztujący 1099 zł pan mi daje ofertę 1097,55 zł, albo kupuję lodówkę za 1800 zł to pan mnie zachęcił kwotą 3,50. I nie jestem jakimś chciwym zdziercą, raczej chodzi mi o jakieś lepsze traktowanie oddanego klienta. Bo jeżeli pan doradca duma parę godzin, czy mi dać 2 czy też może jednak 3 promile upustu to mnie to tylko żenuje i irytuje.

 

Ostatnio dowiedziałem się, że nie dostanę rabatu w ogóle "bo i tak już jest tanio" (chyba sam wiem czy jest tanio czy nie?) i po prostu nie kupiłem u Was właśnie z tego względu - no bo jeżeli chcę kupić kartę za niebagatelną sumę 1800zł i do tego procesor za 1200 a sklep nagle mnie tak "degraduje" to powiem szczerze, pomyślałem sobie "wypchajcie się". Sami sobie policzcie ile na tej jednej transakcji straciliście żałując nawet tych śmiesznie nędznych 2 promili upustu. Trochę to głupie nieprawdaż?

Wojtek morele.net
komentarz
komentarz

Unitron - pytanie za 100 punktów :) Przepraszam za późną odpowiedź w ogóle, troszkę mniej postów i urlop to spowodowały.

 

Rozumiem Twoje wątpliwości co do naszej polityki. Generalnie bardzo niewielu partnerów może mieć u nas niższe ceny niż te oferowane na stronie.

Jest to spowodowane niskimi marżami na których działamy. Są to często marże rzędu właśnie 0,5% do 1%.

 

Wszystko co najtaniej można znaleźć na ceneo.pl będzie trudne do obniżenia ceny przez naszych handlowców - jak to mawiamy "zarżnięta cena". Handlowcy mają prawo zejść do ceny zakupu dla klientów, ale nie poniżej, stąd brak możliwości przyznania stałego rabatu. Wiemy, że przydałby się program lojalnościowy z prawdziwego zdarzenia, ale na razie mamy bardziej pilne kwestie związane z logistyką i skalowalnością naszych usług (żeby nie było "zatkania" na grudzień...)

 

Pozdrawiam 

Wojtek Pawlik

  • 4 tygodnie później...
kwaz
komentarz
komentarz

Co jest z zasiaczem SilentiumPC Deus 600W? nie widzę go już od dobrych tygodni... tak samo z Chłodzeniem CPU Thermalright HR-02 - Macho 120 ..??

corporaptor
komentarz
komentarz (edytowane)

Jak to jest z gwarancją (myszy Logitech)?

 

Na stronie producenta wynosi ona 36 miesięcy, z kolei u was jest wszędzie "24 miesiące - producenta". Chciałbym wiedzieć czego dotyczy ta ewidentna pomyłka - czy tego, że realizujecie gwarancję producencką, ale źle okres ważności wpisaliście; czy też tego, że rzeczywiście udzielacie 24 miesięcznej gwarancji ale nie producenta a swoją, wewnętrzną (producencka w swoim zakresie)?

 

Druga rzecz: zastanawiam się nad kupnem wydłużenia gwarancji; i co dokładnie obejmuje taka gwarancja? Weźmy na przykład wlaśnie mysz Logitecha wraz z przedłuzoną gwarancją, tak że w sumie mam 5 lat gwarancji na rzeczoną mysz. Jak wiadomo, po tych 4-5 latach KAŻDA mysz (inna elektronika to samo) zacznie się rozwalać, nawet niezniszczalny szwajcarski Logitech to w dzisiejszych czasach już tylko - umówmy się - chiński badziew zaprojektowany, żeby w końcu ktoś kupił nowy.

W efekcie po paru latach a to przycisk nie będzie odskakiwał, a to kabel nie będzie kontaktował, etc i to tylko w wyniku prawidłowego korzystania z urządzenia. Kończąc pytaniem: jeżeli przyjdę 59 miesiąca z reklamacją to jakie usterki będą mnie kwalifikować do otrzymania nowego sprzętu?

 

EDIT: Własnie wyczytałem na morele.net, że "Ogólnie: warunki przedłużonej gwarancji to dokładna kontynuacja tych, które otrzymujemy w przypadku zakupu nowego towaru w sklepie morele.net" 

Na pewno na każdy towar jest gwarancja "ustawowa" sprzedawcy, mam rozumieć, że jednocześnie wliczają się w to postanowienia innych gwarancji (ograniczona producenta, własna) jeśli są wyszczególnione?

Edytowane przez unitron
Wojtek morele.net
komentarz
komentarz

Witam,

 

w wypadku Logitech to błąd - gwarancja tak jak na stronie producenta napisano obejmuje produkty na 3 lata. Błąd powinien być już poprawiony.

 

Gwarancja: W przypadku wypisanych uszkodzeń mechanicznych reklamacja nie zostanie uznana, a w razie niezgody klienta na ten fakt produkt zostanie podesłany do serwisu producenta na ekspertyzę, który stwierdzi czy był on użytkowany zgodnie z jego zaleceniami, na podstawie czego zostanie podjęta ostateczna decyzja o naprawie bądź nie.

Pozdrawiam

Wojtek

corporaptor
komentarz
komentarz

Dziękuję za jak zwykle wyczerpującą odpowiedź. :)

  • 3 tygodnie później...
Wojtek morele.net
komentarz
komentarz

Witajcie,

 

miło mi poinformować, że od czerwca znosimy opłaty przy odbiorze osobistym w naszych netpunktach partnerskich!

 

Pozdrawiam

Wojtek

Wojtek morele.net
komentarz
komentarz

UOKiK Was do tego przymusiło? Bo przecież odbiór osobisty przy zakupie wia internet powinien być darmowy, nieprawdaż?
I kiedy wreszcie nie będziecie zamówienia z takim odbiorem traktować jako rezerwację ale jako pełnoprawne zawarcie umowy kupna 

 

Igor oczywiście  nie ma takiej zasady, że odbiór osobisty przy zakupie powinien być darmowy, czegoś takiego w polskim prawie nie ma, po prostu dążymy do zwiększenia atrakcyjności naszej oferty. Zmniejszyliśmy koszty logistyki dzięki i możemy coś takiego zaoferować. 

 

Wszystkie zamówienia/rezerwacje traktowane są od już jakiegoś czasu (zmiana regulaminu o której pisałem na tym forum) jako umowy zawarcia kupna - sprzedaży.

MOMENT ZAWARCIA UMOWY SPRZEDAŻY
9. W przypadku potwierdzenia  przez Sprzedawcę przyjęcia zamówienia/rezerwacji Klienta do realizacji w procesie zamówienia, zgodnie z regulacjami wskazanymi w pkt 6 i 7 Regulaminu dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży na odległość pomiędzy Morele.net a Klientem.

Igorrodz
komentarz
komentarz (edytowane)

nie ma takiej zasady, że odbiór osobisty przy zakupie powinien być darmowy

Że co, proszę?
 
 

rezerwacji

Hmm... Ustawa z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (DzU z 2000 r. nr 22, poz. 271 z późn. zm.) nie zawiera takiego sformułowania zatem na jakiej podstawie prawnej traktujecie Państwo zamówienie, złożone przez Klienta, jako rezerwację?
 
Również kodeks cywilny nic o rezerwacji nie mówi. Zatem...?
 

 

 

Edytowane przez Igorrodz
  • Dobra wypowiedź 1
Gość
komentarz
komentarz

Czy są też kody na darmowe wysyłanie np cpu czy tylko całe zestawy?

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego świadczenia usług i wygody użytkowników. Warunki przechowywania i dostępu do plików cookies możesz zmienić w ustawieniach przeglądarki.