x-kom hosting

Opinie o naszym sklepie partnerskim morele.net

Opinie o sklepie morele.net  

95 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Szybkość realizacji zamówienia

  2. 2. Poziom obsługi klienta

  3. 3. Jakość zapakowania przesyłki

  4. 4. Czy polecasz ten sklep innym użytkownikom?



necik
utworzono
utworzono

BQl3W64.jpg

 

W tym temacie każdy zarejestrowany użytkownik ForumPC.pl może wyrazić swoją opinię na temat naszego sklepu partnerskiego morele.net. Oprócz udziału w ankiecie każdy może również wyrazić swoją słowną opinię.
 
Dla przypomnienia: Każdy użytkownik ForumPC.pl składający zamówienie w sklepie morele.net zamówienie na kwotę powyżej 1500 zł otrzyma usługę złożenia zestawu komputerowego lub pendrive za 1 zł oraz wysyłkę gratis. Aby skorzystać z promocji należy:
1. Umieścić w koszyku produkty wraz z usługą montażu i w polu „kod promocyjny” wpisać: W3FHN58JFW. Koszty wysyłki oraz cena montażu zostaną zmienione automatycznie.
2. Umieścić w koszyku produkty oraz pendrive i użyć kodu: LP4VT3IVI0.
 
Uwaga - ten temat nie służy do zadawania pytań obsłudze sklepu morele.net. W celu zadawania pytań zapraszam do oddzielnego tematu: Pytania dotyczące naszego sklepu partnerskiego morele.net

 

Stary temat dotyczący opinii

Igorrodz
komentarz
komentarz (edytowane)

W tym temacie każdy zarejestrowany użytkownik ForumPC.pl może wyrazić swoją opinię na temat naszego sklepu partnerskiego morele.net. Oprócz udziału w ankiecie każdy może również wyrazić swoją słowną opinię.

W oparciu o wypowiedzi zawarte w tym temacie http://www.forumpc.pl/topic/271464-opinie-sugestie-i-pytania-dotyczace-sklepu-partnerskiego-morelenet/?p=1662860 (jest to poprzedni temat dotyczący sklepu Morele.net, który ktoś próbuje ukryć [cenzura] - a tym samym i opinie w nim zawarte) wyrobiłem sobie negatywną opinię o sklepie Morele.net. Osobiście odradzam kupowania w nim czegokolwiek ze względu nie tylko na bardzo długi czas realizacji zamówienia, zresztą niezgodny z ich regulaminem (wg którego czas realizacji wynosi 2 dni + 1 dzień po informacji sklepu o przedłużeniu terminu) jak również ze względu na niekompletność przesyłek. Ponadto kontakt ze sklepem jest bardzo zły a osoby na infolinii często nie orientują się w sytuacji. Zresztą sami przejrzyjcie, to co zalinkowałem - słowa innych użytkowników tam zawarte świadczą o sklepie. Zatem dlaczego ja miałbym w nim kupować? Wolę nie ryzykować!
 
EDIT -
Z regulaminu sklepu:
 

CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA
11. Czas realizacji zamówienia jest ustalany przez handlowca w chwili przyjęcia zamówienia do realizacji. Standardowo nie przekracza on 2 dni roboczych (dla zamówień złożonych do godziny 16:00 danego dnia. Sprzedawca zastrzega sobie prawo wydłużenia terminu realizacji zamówienia o 1 dzień roboczy po uprzednim poinformowaniu Klienta.

źródło: http://www.morele.net/pokaz_pomoc/17/

Edytowane przez bub
kolor
necik
komentarz
komentarz

(jest to poprzedni temat dotyczący sklepu Morele.net, który ktoś próbuje ukryć [cenzura] - a tym samym i opinie w nim zawarte)

Człowieku, uspokój się w końcu, jaka cenzura i jakie próby ukrycia? Poprzedni temat o którym wspomniałeś znajduje się zaledwie kilka linijek niżej:

 

[url=http://s1.zrzut.pl/GWH3WhE.png]GWH3WhE.mc.png[/URL]

 

A aktualny temat powstał ponieważ była zgłaszana taka sugestia przez użytkowników forum oraz aby oddzielić opinie od pytań dotyczących morele.net, więc swoje teorie spiskowe możesz schować między bajki. Ponadto jak napisałem na wstępie temat ten służy tylko do wyrażania opinii o sklepie a wszystkie inne posty nie na temat będą po prostu usuwane. Mam nadzieję, że chyba każdy zrozumiał.

KillaHill
komentarz
komentarz (edytowane)

Teraz tylko czekać aż stary temat wyląduje w koszu ..... jak widać wieeeeeeeelka planowana poprawa obsługi klienta w morele.net ogranicza się do cenzurowania negatywnych komentarzy na ich blogu dotyczącym oceny świadczonych przez nich usług jak i również do nacisków prowadzących do zatarcia wszelakiego rodzaju tematów które są dla morele niewygodne. 

 

Co do samego sklepu:

 

- obsługa BOK poniżej zera, fatalna, żenująca jak na firmę z 10 letnim stażem na rynku

- czas realizacji zamówienia - w zależności od szczęścia .... czasami do 14 dni tłumaczona w absurdalny sposób "jesteśmy dużym sklepem i mamy tyle na głowie .... wie Pan"

- pakowanie jeszcze w miarę

- po własnych przejściach - NIE POLECAM 

Edytowane przez KillaHill
  • Dobra wypowiedź 1
Gazowy
komentarz
komentarz

Miałem styczność z tym sklepem, nie polecam.

radekx
komentarz
komentarz

jest to poprzedni temat dotyczący sklepu Morele.net, który ktoś próbuje ukryć

jaka cenzura i jakie próby ukrycia?

 

Faktycznie Igorrodz na tym forum raczej nikt nie próbuje nic cenzurować, a na pewno nie w sposób nachalny  ;>

Przynajmniej ja czegoś takiego nie wyczułem, a gdybym wyczuł stronniczość i subiektywizm forum względem morele, a kosztem użytkowników, to natychmiast przestałbym tu bywać :) Niemniej jak masz jakieś dowody, to daj znać, zweryfikuję swoją opinię :)

Oczywiście jest widoczna pewna obojętność administracji na negatywne głosy klientów, co do jakości usług oferowanych przez morele, ale tłumaczę to tym, że jednak morele jest partnerem forum i zapewne administracja, a więc i forum mają z tego jakieś wymierne korzyści.

A w sumie mnie już bardziej pasuje taka "obojętność", niż gdyby admini podejmowali próby wybielania morela, czy wręcz próby cenzury.

Wojtek morele.net
komentarz
komentarz

Ciekawe jest to, że głosują osoby, które same deklarowały, że nigdy u nas nie zamawiały. Może zamiast zaciemniać wyniki pozwolicie innym głosować? Ja mam też zagłosować?

  • Dobra wypowiedź 1
radekx
komentarz
komentarz

Ciekawe jest to, że głosują osoby, które same deklarowały, że nigdy u nas nie zamawiały. Może zamiast zaciemniać wyniki pozwolicie innym głosować? Ja mam też zagłosować?

 

Nie uogólniaj i nie miej pretensji do nie wiadomo kogo. Dlaczego nie możecie zaakceptować negatywnych ocen?

Ja kupowałem i jak sobie pomyślę, że miałbym kupować jeszcze raz i jeszcze raz miałbym na wykonanie 2 telefonów stracić niemal godzinę, z czego 40 min to czekanie i słuchanie piosenek, to mam dość :)

A dzwoniłem, bo na maile nikt nie odpowiada, albo dostaję jakąś lakoniczna watolinę z automatu.

 

I moja opinia bazuje na moich doświadczeniach, co nie znaczy, że nie mam prawa wyrabiać sobie opinii opierając się na doświadczeniach innych.

Wojtek morele.net
komentarz
komentarz

Nie chcę się kłócić, ale to jest zaciemnianie. Równie dobrze ja mógłbym poprosić każdego zadowolonego klienta, żeby zagłosował na nasz sklep a to chyba bez sensu.

Niech Pan daruje sobie tego typu uwagi o "zaciemnianiu" czegokolwiek bo akurat z Pańskiej strony brzmi to wręcz absurdalnie



Naprawdę to jest inna kwestia. Pisałem zainteresowanemu użytkownikowi, że blog to nie platforma na wyrażanie opinii o sklepie, a platforma na wyrażanie opinii o tym, co tam będę pisał. Czy mogę chcieć przyjąć taką formułę? Jest kilku (tak, kilku, nie kilkudziesięciu) użytkowników, którzy są aktywni w internecie i potrafią o jednej naszej wpadce (a czasem nie naszej, tylko producenta, jak było z pamiętną płytą główną AsRock) pisać na 8 forach, wrzucie, youtube i gdzie się jeszcze da. Ich sprawa, ale nie muszę dopuszczać do tych powielanych opinii na blogu, którego jeszcze wyjście na światło dzienne nie jest do końca ogłoszone...

Do tego dążymy w tym głosowaniu ? Zaraz zjawi się masa nowych kont na fpc.pl i same pozytywne głosy będą, ciekawe kto te konta założy ,,,,, 

 

Czy kiedykolwiek podejmowaliśmy takie działania? Nie i nigdy nie będziemy, nie musimy. Odpierałem już zarzuty o opineo.pl w starym temacie - zainteresowanych odsyłam. Nigdy nie prowadzimy tego typu akcji i dlatego też Łukasz pomaga użytkownikom pod naszym logiem a nie jako "ukryty pracownik - użytkownik". Po prostu dla mnie jest śmieszne, że są użytkownicy, którzy po prostu już z zasady, nie kupując nawet u nas, oceniają nas. Równie dobrze ja mogę skierować ludzi, którzy mają b. dobre opinie o sklepie na to forum, ale wolałbym mieć obiektywną informację... A coraz trudniej o taką z tego forum, gdzie jest kilku mocno zaangażowanych w walkę ze sklepem (sic!) i u których o obiektywizm trudno. Wszędzie tylko węszone są spiski, oszustwa itp. itd...  Paranoja! Tak w ogóle dodanie tych dwóch tematów nawet nie było przez administrację ze mną ustalane - forum robi to co chce w tym temacie. Uważam że to spoko pomysł, łatwiej będzie odpowiadać klientom na pytania. 

PS. 

zresztą niezgodny z ich regulaminem (wg którego czas realizacji wynosi 2 dni + 1 dzień po informacji sklepu o przedłużeniu terminu) jak również ze względu na niekompletność przesyłek. Ponadto kontakt ze sklepem jest bardzo zły a osoby na infolinii często nie orientują się w sytuacji. Zresztą sami przejrzyjcie, to co zalinkowałem - słowa innych użytkowników tam zawarte świadczą o sklepie. Zatem dlaczego ja miałbym w nim kupować? Wolę nie ryzykować!   EDIT - Z regulaminu sklepu:   Cytat CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA 11. Czas realizacji zamówienia jest ustalany przez handlowca w chwili przyjęcia zamówienia do realizacji. Standardowo nie przekracza on 2 dni roboczych (dla zamówień złożonych do godziny 16:00 danego dnia. Sprzedawca zastrzega sobie prawo wydłużenia terminu realizacji zamówienia o 1 dzień roboczy po uprzednim poinformowaniu Klienta. źródło: http://www.morele.net/pokaz_pomoc/17/



Z regulaminem już pisałem - będzie zmieniony i to na dniach. Czekamy jeszcze na ostateczną opinię prawników i jak tylko będziemy mieć "klepnięty" wysyłamy maila do wszystkich klientów oraz zmieniamy regulamin na stronie. Niestety tyle to trwa ze względu na pewne tak naprawdę nieścisłości w naszym prawie, prawnicy musieli niektóre zapisy wysłać do zopiniowania do UOKiK żeby było już całkiem ok. 
bub
komentarz
komentarz

Coby ankieta była sprawiedliwsza ja również zagłosowałem. Chociaż jestem akurat z tych osób które były bardzo zadowolone, dobrze obsłużone, a towar otrzymałem 2 dni przed czasem tak więc opierając się na swojej własnej opinii mam bardzo dobre doświadczenia z sklepem.

  • Dobra wypowiedź 1
szaki
komentarz
komentarz

Ja również mam dobre doswiadczenia z tym sklepem. Tylko boję się, że nadmiar pozytywnych opinii moze sklepowemu zaciemnić wynik :) Najlepsze aby było sprawiedliwie były by opinie neutralne

Lipton
komentarz
komentarz

Zagłosowałem zgodnie z tym jak zostałem potraktowany.

radekx
komentarz
komentarz

Tu masz rację, wygląda to na wysoce obłudne zagrania morelowego przedstawiciela.

Z jednej strony przekonuje, że "blog to nie platforma na wyrażanie opinii o sklepie", a z drugiej akceptuje tam opinie na temat sklepu - oczywiście tylko te pozytywne, kasując negatywne.

Co jest grane, ma nas za idiotów, czy jak?!

 

Takimi zagraniami tylko masakrycznie zniechęca do polecania tego sklepu - nie tyle ze względów merytorycznych, ale zwykłego podejścia do ludzi.

Powinien to przeczytać ktoś z morelowego zarządu i jakoś ustawić kolegę Wojtka do pionu, bo takimi zagraniami, to wywoła tylko efekt Barbry Streisand - im bardziej obłudnie będzie starał się cenzurować bloga, opineo, forumpc, dorabiając jakieś alogiczne teorie, tym więcej będzie się pojawiało negatywnie nastawionych ludzi.

 

To już o 100% lepiej zachowywał się poprzedni przedstawiciel, który przynajmniej na krytykę odpowiadał merytorycznie, starając się odnieść zwłaszcza do tych  konstruktywnych komentarzy i nie wyjeżdżał z farmazonami o nieobiektywności głosujących, łaskawie przyznając, że nie chce się kłócić.

A zwłaszcza nie próbował z nas robić stada naiwnych baranów...

 

Bardzo mi się takie zachowanie nie podoba.

  • Dobra wypowiedź 1
Bugless
komentarz
komentarz

Oczywiscie ze ten caly blog to jakis slaby zart. moja negatywna opinia pochodzaca, z moich doswiadczen ze sklepem nie zostala opublikowana daje nam to dosc wyrazny zarys

Wojtek morele.net
komentarz
komentarz

Przyjmuję krytykę :) jednak obstaję przy swoim - mam nadzieję, że uda się w przyszłości stworzyć coś wartościowego z tego pomysłu, zwłaszcza dla osób zainteresowanych tematyką e-commerce i zarządzaniem w biznesie internetowym oraz dla samych pracowników morele.net. Sam blog to projekt nie skierowany bezpośrednio do klientów, raczej do dziennikarzy, innych pracowników e-commerce itp. - a to dlatego, że tematyka będzie, mam nadzieję, dość specjalistyczna. Faktycznie nie oparłem się pokusie zatwierdzenia samych komentarzy pozytywnych o sklepie :) Temat po badaniach satysfakcji klienta był dość wyjątkowy i prowokował do oceny samego sklepu, ale podobnych w przyszłości nie będzie. 



im bardziej obłudnie będzie starał się cenzurować bloga, opineo, forumpc



Chciałbym tylko uściślić, że nigdy nie "cenzurowałem" opineo i forumpc. To, jeśli chcą, mogą robić administratorzy tych portali. 
Igorrodz
komentarz
komentarz (edytowane)

Po prostu dla mnie jest śmieszne, że są użytkownicy, którzy po prostu już z zasady, nie kupując nawet u nas, oceniają nas.

Hmm... A od czego jest forum? Może Panu przytoczę regulamin bo widzę, iż Pan go w życiu nie przeczytał oraz chyba Pan nie wie, do czego służą fora dyskusyjne w ogóle -

Serwis ForumPC.pl jest miejscem publicznym, przeznaczonym do wymiany informacji, opinii i poglądów.

źródło: http://www.forumpc.pl/topic/103481-regulamin-serwisu-forumpcpl/?p=722349
Czyli mamy prawo dzielić się tym wszystkim (wymiana). A wielu użytkowników ma opinię negatywną o Waszym sklepie i go odradza. Mając na uwadze tą informację również i ja odradzam, tak, jak napisałem wcześniej -

Osobiście odradzam kupowania w nim czegokolwiek ze względu nie tylko na bardzo długi czas realizacji zamówienia, zresztą niezgodny z ich regulaminem (wg którego czas realizacji wynosi 2 dni + 1 dzień po informacji sklepu o przedłużeniu terminu) jak również ze względu na niekompletność przesyłek. Ponadto kontakt ze sklepem jest bardzo zły a osoby na infolinii często nie orientują się w sytuacji. Zresztą sami przejrzyjcie, to co zalinkowałem - słowa innych użytkowników tam zawarte świadczą o sklepie. Zatem dlaczego ja miałbym w nim kupować? Wolę nie ryzykować!

Bo swoje poglądy wyrobiłem w oparciu właśnie o to, o opinie innych! Nie wolno mi ich mieć i się nimi publicznie dzielić?

Edytowane przez Igorrodz
djmakus
komentarz
komentarz

Ludzie...Ogarnijcie się. Tutaj piszemy o sklepie a nie o jakimś blogu!
Nikt nie będzie tutaj usuwał merytorycznych postów (w tym krytycznych) ale piszcie na temat

  • Dobra wypowiedź 1
Mephic
komentarz
komentarz

A ja sobie pozwolę przełamać dyskusję nie na temat i skomentować kilka ostatnich zakupów w morele.net: 

 

1. karty graficzne

 

Niemiła przygoda z dwoma niesprawnymi 7950 (ale tu trudno mówić o winie sklepu - ostatnimi czasy sporo 7950 jest po prostu usterkowych) zakończona zakupem 660Ti w naprawdę wypasionej wersji, z Asicsem 85% - dziękuję za namówienie Panom z morele.net w Krk :) Było warto :) Przesyłkę odbierałem w netpunkcie, dotarła tam ekspresowo.(zamówiłem w niedzielę a była już w poniedziałek - mistrzostwo :) )

 

2. Sprężone powietrze

 

Odbiór w paczkomacie Inpost - powietrze jak powietrze. Styl zapakowania trochę dziwny (od góry dwie koperty bąbelkowe i "poduszki" a od dołu.... NIC) - zakończyło się uszkodzoną nakrętką w jednej puszce ale nie ma to dla mnie wielkiego znaczenia bo samo powietrze... działa :P Szybko przekazano do Inpost ale Inpost się ślimaczył 

 

3. Wentylatory 2x CM Sickleflow

 

No i tu były za przeproszeniem jaja. Sklep ekspresowo wywiązał się z wysyłki, numer paczki dostałem szybko ale.... znowu nieszczęnsy Inpost. Parę dni się wyczekałem - Sposób zapakowania j.w. ale nic nie przyszło uszkodzone. 

 

reasumując - wolę odbierać w netpunkcie jeśli mi się spieszy i to też polecam innym (lub kurier). Poza tym zarzutów do samego sklepu brak. 

Gość
komentarz
komentarz

Co do tego zestawu. Bujam się strasznie z morele.net :( Zestaw zamówiony 16.03.2013, jest 28.03.2013. Najpierw było wszystko ok. - czekamy. Etap drugi dzwoni do mnie miła Pani i mi mówi że nie ma moich ramów- no dobra, wymiana - no nie ma problemu, nie będę płakał. Pani zapewniła mnie że PC będzie wysłany w piątek - 24.03. Przychodzi 25.03 dostaję e-mail - przeniesiono termin wykonania zamówienia na 26, no i tak od tego momentu codziennie dostaję takie maile. Jest 28 marca, z rana dzwoniłem do obsługi klienta, Pani zapewniła mnie - przekonała że jest pewna że przesyłka idzie dzisiaj. Po czym o godzinie 19 dostaję kolejnego maila z przeniesieniem... Przeżyje opóźnienie... ale dwa razy okłamywać klienta ? Już żałuję że zdecydowałem się na ten serwis. : ( (A przygoda jeszcze się nie skończyła...)

 

Bulwersuje mnie jedynie fakt że obsługa klienta nie dość że każe na siebie czekać 10 minut to jeszcze na żywca rżnie głupa do słuchawki robiąc ze mnie(i traktując mnie jak) debila. No ale cóż, jutro zadzwonię do banku, jak nie będzie problemu z karą za kredyt to anuluję zamówienie. A szkoda, bo miałem spore nadzieje co do morele.net.

 

Teraz to już mam wywalone na to czekanie, nie śpieszy mi się nigdzie. Wolę teraz poczekać nawet miesiąc, ale jak już przed sfinalizowaniem transakcji są takie kwiatki to nie będę ryzykował i brnął w to dalej, udając że to pada deszcz.

:slabe:

  • Dobra wypowiedź 1
Ationx
komentarz
komentarz (edytowane)

Ciekawy wpis na temat obsługi morele, może ktoś miał podobną sytuację ? http://pokazywarka.pl/morelenet/

Ciekawe to jest to, że autor tego jest matołem prawdę mówiąc. Dostał nawet pewnie ten sam dysk tylko rebrandowany na inną nazwę (bo przejęcie samsunga przez Seagate) ale od razu wielki bulwers.. Poza tym jak to parę osób tam pisało w komentarzach to za czas realizacji gwarancji odpowiada producent a nie sklep i też nie zostały one tutaj przekroczone z tego co widzę.

 

PS

Sam zamawiałem chyba już 3 razy paczki z morele.net, za każdym razem paczka była szybko czyli dnia kolejnego po zaksięgowaniu mojej wpłaty, na zapakowanie też w najmniejszym stopniu nie narzekam. Z serwisu nie korzystałem i mam nadzieję, że (odpukać) nic mi się nie popsuje abym musiał korzystać.

Edytowane przez Ationx
KillaHill
komentarz
komentarz (edytowane)

Ciekawe to jest to, że autor tego jest matołem prawdę mówiąc. Dostał nawet pewnie ten sam dysk tylko rebrandowany na inną nazwę (bo przejęcie samsunga przez Seagate) ale od razu wielki bulwers

 

Kolega może spojrzy na daty i trochę skojarzy fakty, mail od morele.net z dnia 6 września 2011, a kiedy nastąpiło przejęcie Samsunga przez Seagate, czy przypadkiem nie 21 grudnia 2011 ? 

Edytowane przez KillaHill
Ationx
komentarz
komentarz

W grudniu nastąpiła ostateczna finalizacja transakcji choć jej początek miał miejsce już w kwietniu tego samego roku o czym zresztą wiele portali pisało.

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego świadczenia usług i wygody użytkowników. Warunki przechowywania i dostępu do plików cookies możesz zmienić w ustawieniach przeglądarki.