Sign in to follow this  
Followers 0
tarzan232

Karta Graficzna ZOTAC GF GT610 1GB

8 posts in this topic

Witam wszystkich bardzo serdecznie.
Potrzebuje pomocy w wybraniu karty graficznej do gier w cenie 150-200zl max.
Grywam w gry takie jak: league of legends, borderlands 2, farcry3. Ogolnie lubie pograc w jedne z nowszych gier.
[i]I moje zapytanie jest takie czy ta karta graficzna jest dobra? szybko nie zgonuje ? warto kupić? cena wydaje mi się bardzo dobra. [/i]
[url="http://allegro.pl/grafika-zotac-gf-gt610-1gb-ddr3-px-64bit-nowosc-i2886280998.html"]http://allegro.pl/gr...2886280998.html[/url]

Napiszcie swoją opinie na jej temat i odpowiedzcie na pytania. Jeśli macie jakieś lepsze propozycje to był bym wdzięczny.

edit:
Moze komuś się przydadza parametry mojego kompa to podam

Procesor: Intel Core 2 Duo 2.66GHz
RAM: 4GB
Typ Systemu: 32bit Edited by tarzan232

Share this post


Link to post
Share on other sites
Na tej karcie to sobie mozesz pulpit zobaczyc i filmy poogladac, do tego ta kara sie glownie nadaje, napisz jeszcze jaki masz zasilacz - podaj marke i moc oraz Twoja aktualna karte graficzna

Share this post


Link to post
Share on other sites
Moja karta na tą chwile to : NVIDIA GeForce 9300 GE i to jest totalne gowno majace 128mb bodajze a podam przyklad ze na low gralem tu w Borderlands 2
Zasilacz: CHIEFTEC ( 500W ) model : CFT-500-A12S

edit: Mam taką karte graficzna bo wczesniejsza ulegla zniszczeniu i to jest taka zastepcza. Na ktorej gram tylko w Lola na high non top .
[img]http://lh3.ggpht.com/-15CKEu2XiEE/S7dytLpX5fI/AAAAAAAAET8/wyg24AQkGNE/Chieftec%252520CFT-500-A12S%252520500W%25252002.jpg[/img] to jest taki jak moj zasilacz Edited by tarzan232

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sorki ze z tabliczy ale aktualnie nie ma nic sensownego na allegro http://tablica.pl/oferta/gigabyte-radeon-hd5670-1gb-ddr5-128bit-pci-e-ID1R6Yb.html#3820fce140;r:;s: , szukaj wlasnie z pamieciami ddr5
http://tablica.pl/oferta/radeon-sapphire-hd5750-tanio-512m-gddr5-ID1MTiH.html#67f6876680;r:;s:

Share this post


Link to post
Share on other sites
a ogolnie co myslisz o kupnie uzywanej?
nie zwieksza sie szansa zepsucia? lub czy tez ktos nie sprzeda mi zepsutej?
Chyba ze sa na tyle dobre ze nie ma to znaczenia?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zawsze mozesz zwrocic zareklamowac ze jest zepsute, wkoncu to allegro, wszystko sie kiedys psuje, ogolnie ta seria jest udana wiec nie powinno byc z nia problemow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.