x-kom hosting

Jakie Sterowniki Jeszcze Potrzebne(po Formacie)

Dejvid
utworzono
utworzono

Po formacie instaluje sterowniki od k. graficznej i dźwięku. To chyba wszystkie czy trzeba jakies jeszcze zainstalować?

vocativus
komentarz
komentarz

do karty sieciowej, urządzeń peryferyjnych, kart rozszerzeń wpiętych do PCI

Dejvid
komentarz
komentarz

Każdy ma karte sieciową?Jak to sprawdzić?Co to są urządzenia peryferyjne? A karta rozszerzeń to np karta dzwiękowa?

Jestem zielony w tej dziedzinie.

Pozdrawiam.

vocativus
komentarz
komentarz

jessos no masz przecież płyte ze sterownikami do płyty głównej to instaluj wszystkie. Karty sieciowej nie mają wszystkie komputery, ale w większości przypadków jest ona zintegrowana z płytą główną, podobnie karta dźwiękowa.

urządzenia peryferyjne to drukarki, skanery itd.

karty rozszerzeń na PCI to np. karta dźwiękowa - jeśli masz osobną płytke podłączoną do płyty głównej, możliwe że korzystasz ze zintegrowanej dźwiękowej.

Żeby sprawdzić czy jakiś sterowników brakuje to prawym na mój komputer -> właściwości -> zakładka sprzęt -> przycisk menedżer urządzeń.

Jeśli są jakieś pytajniki to znaczy że brakuje jakiemuś urządzeniu sterowników.

Kurzun
komentarz
komentarz

Podaj nazwę płyty głównej bo pewnie masz zintegrowane.

Dejvid
komentarz
komentarz

Moja płyta to AsRock K7S41GX.

Kurzun
komentarz
komentarz

Wklej screena menedżera urządzeń.

Dejvid
komentarz
komentarz

Coś nie chciał wejść ten screen.Pobierzcie go z http://www.sendspace.com/file/0r3vt2.

Chyba wszystko jest nie?

dar55
komentarz
komentarz

tutaj masz wszystkie potrzebne sterowniki od płyty głównej -twojej , zassaj i zainstaluj

http://www.asrock.com/mb/download.asp?Model=K7S41GX&s=

Dejvid
komentarz
komentarz

Okey thx za odpowiedzi.

Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!

Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie