Skocz do zawartości

ForumPC.pl używa plików cookies, by ułatwić korzystanie z serwisu internetowego. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w polityce prywatności.    Akceptuję używanie plików cookies



Zdjęcie

Komputer lubi się zawieszać i nie włączać


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
44 odpowiedzi w tym temacie

#1 OFFLINE   Jackaal

Jackaal
  • Użytkownik
  • 221 postów
0
Neutralny

Napisano 27 listopad 2011 - 09:39

Dlatego też proszę o sprawdzenie logów.

OTL
Log do sprawdzenia


RSIT log
Log do sprawdzenia


RSIT info
Log do sprawdzenia


Naprawdę proszę o pomoc, bo komputer nadal jest na gwarancji a jest z nim źle. Nie mogę odpalić nawet trybu awaryjnego! Normalnie udało mi się go uruchomić chyba za 20 razem...
  • 0




#2 OFFLINE   squonk

squonk
  • Użytkownik
  • 4692 postów
713
Znakomity

Napisano 27 listopad 2011 - 09:54

1. Zrób nowe logi z OTL wg tej instrukcji :

Po uruchomieniu OTL pojawi sie okienko główne i w nim masz zaznaczyć następujące opcje:

Wszystkie sekcje ustawione na Użyj filtrowania (Use SafeList).
Należy zaznaczyć Wszyscy użytkownicy (Scan All Users)
Dodatkowo postawić ptaszki przy pozycjach Infekcja LOP (LOP Check) + Infekcja Purity (Purity Check)

Potem klikasz Skanuj. Jak program skończy powstaną dwa logi OTL i Extras, obydwa wstaw na serwis wklej.to a do posta daj linki.

Dodatkowo log z Kaspersky TDSSkiller http://www.hotfix.pl...killer-a341.htm

Jak program coś znajdzie dla każdego wyniku przyznajesz akcję SKIP




Użytkownik squonk edytował ten post 27 listopad 2011 - 09:56

  • 1

#3 OFFLINE   Jackaal

Jackaal
  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 221 postów
0
Neutralny

Napisano 27 listopad 2011 - 13:42

Kaspersky TDSSkiller - http://wklej.to/WwaQc

OTL mi nie działa. Uruchamiałem normalnie i jako administrator. Okno programu zawiesza się (brak odpowiedzi) przy Getting Drive Info.

Użytkownik Jackaal edytował ten post 27 listopad 2011 - 13:42

  • 0

#4 OFFLINE   squonk

squonk
  • Użytkownik
  • 4692 postów
713
Znakomity

Napisano 27 listopad 2011 - 13:48

OTL mi nie działa. Uruchamiałem normalnie i jako administrator. Okno programu zawiesza się (brak odpowiedzi) przy Getting Drive Info.


Spróbuj uruchomic OTL w trybie awaryjnym Windows.
  • 1

#5 OFFLINE   Jackaal

Jackaal
  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 221 postów
0
Neutralny

Napisano 27 listopad 2011 - 14:35

Tryb awaryjny mi też nie działa. Zatrzymuje się w momencie ładowania \windows\system32\DRIVERS\CLASSPNP.SYS.
  • 0

#6 OFFLINE   squonk

squonk
  • Użytkownik
  • 4692 postów
713
Znakomity

Napisano 27 listopad 2011 - 14:45

To bedzie problem sprzetowy.
Spakuj pliki Dziennika zdarzeń do zipa (sekcja System i Aplikacje) i wstaw na http://www.speedyshare.com/

Wykonaj test pamieci RAM, programem Memtest
Możesz też zrobić test dysku korzystając z MHDD http://nirvanowiec.r...ka.pl/MHDD.html

To są narzedzia bootowalne, wiec nagrywasz je na płyty i z nich uruchamiasz kompa.
  • 1

#7 OFFLINE   Jackaal

Jackaal
  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 221 postów
0
Neutralny

Napisano 27 listopad 2011 - 14:54

Jesteś pewien, że to problem sprzętowy? Bo jeśli tak to nie będę dalej nic kombinował tylko oddam komputer bo jeszcze jest na gwarancji jak już pisałem.

Na jakimś forum czytałem, że to może być przez sterowniki. W menadżerze urządzeń jest jedna pozycja z wykrzyknikiem w żółtym trójkącie. Kategoria kontrolery magazynu a nazwa A7KSX0RV IDE controller. Wygląda jak ikonka instalki sterowników STPD, ale to już odinstalowałem i zainstalowałem ponownie - nadal bez zmian.
  • 0

#8 OFFLINE   squonk

squonk
  • Użytkownik
  • 4692 postów
713
Znakomity

Napisano 27 listopad 2011 - 15:03

Jesteś pewien, że to problem sprzętowy? Bo jeśli tak to nie będę dalej nic kombinował tylko oddam komputer bo jeszcze jest na gwarancji jak już pisałem.


Może byc problem oprogramowania. Ale na razie mam za mało danych. Dlatego proszę o pliki Dziennika zdarzeń.

Podaj dokładna specyfikację komputera. Bo na razie to są gdybania.

Wrzuć też obrazek z MU z tego Kontrolera magazynu.

system oryginalny, czy jakaś lewizna?

Żeby oddać kompa na gwarancję warto wiedzieć co mu dolega.
  • 1

#9 OFFLINE   Jackaal

Jackaal
  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 221 postów
0
Neutralny

Napisano 27 listopad 2011 - 16:33

System raczej nie lewizna bo jakiś znajomy informatyk ojcu instalował. Z jakiego programu mam podać tą specyfikację? Bo szczerze mówiąc nie wiem dokładnie co to za sprzęt. Dziennik zdarzeń znalazłem ale nie wiem jak zpisać go do pliku. Obrazek z menadżera dam razem z resztą.
  • 0

#10 OFFLINE   squonk

squonk
  • Użytkownik
  • 4692 postów
713
Znakomity

Napisano 27 listopad 2011 - 17:39

Pobierz CPU-Z http://cpu-z-portable.softonic.pl/

Klikasz na plik exe, przechdzisz do zakładki About > Registeres dump.txt i zapisujesz raport
Raport umieszczasz na wklej.to

System raczej nie lewizna bo jakiś znajomy informatyk ojcu instalował.


A płytę z systemem masz?


Dziennik zdarzeń znalazłem ale nie wiem jak zpisać go do pliku. Obrazek z menadżera dam razem z resztą.


PPM na sekcję Aplikacje > Zapisz wszystkie zdarzenia jako
to samo dla sekcji System
  • 1

#11 OFFLINE   Jackaal

Jackaal
  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 221 postów
0
Neutralny

Napisano 27 listopad 2011 - 19:50

CPU-Z http://wklej.to/lCNYW
Dziennik zdarzeń http://speedy.sh/jkEsH/Zdarzenia.rar
Menadżer urządzeń http://imageshack.us...ztytuucwev.png/

Dzięki wielkie za pomoc :-)

@Edit
Dopiero teraz sprawdziłem napęd i okazało się, że nie czyta płytek.

Użytkownik Jackaal edytował ten post 27 listopad 2011 - 20:07

  • 0

#12 OFFLINE   squonk

squonk
  • Użytkownik
  • 4692 postów
713
Znakomity

Napisano 27 listopad 2011 - 20:57

1.Odinstaluj koniecznie Alcohol. Najpierw z panelu sterowania Dodaj/usun programy. Potem zastosuj sie do instrukcji usuwania sterownika sptd
Pobierzesz SPTDinstx64 i zastosujesz według instrukcji.
http://www.fixitpc.p...ulujace-napedy/

2. Start > Wszystkie programy > Akcesoria > PPM na Wiersz polecenia uruchom jako administrator
wpisz polecenie:

sfc /scannow

czekasz cierpliwie jak urządzenie skończy. Zapisujesz ewentualne komunikaty.

3. Uruchom program CPUZ > zakładka Mainboard i potwierdź czy twoja płyta to Gigabyte GA-M52LT-D3

Jak to wykonasz powiem co dalej.
  • 1

#13 OFFLINE   Jackaal

Jackaal
  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 221 postów
0
Neutralny

Napisano 28 listopad 2011 - 07:53

Wygląda jak ikonka instalki sterowników STPD, ale to już odinstalowałem i zainstalowałem ponownie - nadal bez zmian.

Chyba nie udało mi się usunąć całej zawartości SPTD bo całkiem skomplikowane te klucze typu NULL. Muszę wykasować to całkowicie?

Funkcja Ochrona zasobów systemu Windows nie znalazła naruszeń integralności.

Potwierdzam model płyty głównej - M52LT-D3.
  • 0

#14 OFFLINE   squonk

squonk
  • Użytkownik
  • 4692 postów
713
Znakomity

Napisano 28 listopad 2011 - 17:31

1. Pobierz i zainstaluj sterowniki do chipsetu płyty głównej NVIDIA MCP61/MCP68 Chipset Driver dla systemu W7 64bit
http://www.gigabyte....ev_23/download/

Dopiero teraz sprawdziłem napęd i okazało się, że nie czyta płytek.


Co masz na myśli? Płyty się nie uruchamiają, czy może W7 nie chce bootować?

2. Podaj z Menedżera urządzeń dokładne dane dysku HDD.


Chyba nie udało mi się usunąć całej zawartości SPTD bo całkiem skomplikowane te klucze typu NULL. Muszę wykasować to całkowicie?


Zostaw na razie klucze rejestru w spokoju.

3. Po wykonaniu punktow 1 -2, spróbuj wykonać skan OTL w trybie normalnym lub awaryjnym. Zwróć uwagę na podane wyżej przeze mnie ustawienia OTL.

Użytkownik squonk edytował ten post 28 listopad 2011 - 17:33

  • 1

#15 OFFLINE   Jackaal

Jackaal
  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 221 postów
0
Neutralny

Napisano 29 listopad 2011 - 11:15

Jest chyba już dobrze. Komputer normalnie się włącza i nie zawiesza się. Płytki czyta, chociaż wydaje mi się że sporo za długo (ten pasek na górze bardzo długo się ładuje).
Powiedz mi jak mam podać te dane dysku twardego bo nie ma konkretnie napisane, które urządzenie to dysk.

OTL.txt - http://wklej.to/sO9lU
Extras.txt - http://wklej.to/89jU

Użytkownik Jackaal edytował ten post 29 listopad 2011 - 11:52

  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Przekaż 1% podatku na rzecz OPP | Twój Sony Ericsson | tanie domeny w PROGRESO

Zawartość każdej wiadomości wyraża poglądy i opinie jego autora, a nie administratorów czy moderatorów (poza wiadomościami pisanymi przez nich)