x-kom hosting

Bezprzewodowe Laczenie Sie Z Internetem

sub_zero
utworzono
utworzono

Witam

Posiadam notebook hp pavilion dv6305ea oraz komputer stacjonarny za pomoca ktorego lacze sie z internetem poprzez kablowke.

Chcialbym laczyc sie bezprzewodowo z internetem za pomoca notebooka majac jednoczesnie mozliwosc kozystania z internetu na komputerze stacjonarnym.

Moj brat kupil Wireless G Router DI-524 ale nie moge podlaczyc go tak jak w instrukcji poniewaz moj stacjonarny komputer nie ma portu Ethernet.

W jaki sposob mam podlaczyc to urzadzenie? A moze potrzebuje czegos zupelnie innego?

Prosze o pomoc i z gory dziekuje z odpowiedzi.

ugresia
komentarz
komentarz

kup kartę sieciową pod PCI są one bardzo tanie na allegro można kupić za 5 złoty ale lepiej kupić nową za około 20

sub_zero
komentarz
komentarz

Jestem raczej laikiem

Chodzi o coś takiego:

karta sieciowa

czy moze cos takiego?

karta usb

Gość
komentarz
komentarz

Jak to stacjonarny komp nie ma ethernetu? To jak jest podpięty do kablówki - USB? Jeżeli tak, to masz modem, który ma USB i RJ45. Dokupujesz do kompa sieciówkę (tą co podałeś), podłączasz modem od kablówki przewodem sieciowym do D-linka, z D-linka przewodem do kompa i konfigurujesz router.

sub_zero
komentarz
komentarz

Dokladnie tak jak piszesz modem podpiety jest przez USB. Dobra dzis kupie karte sieciowa.

Ale w miedzyczasie wpadlem na to zeby podlaczyc router do notebooka - i co? lipa!!!

Podpiolem wszystko jak w instrukcji i zaczolem konfigurowac na poczatku do wyboru 4 opcje:

1. Dynamic IP Address - Choose this option to obtain an IP address automatically from your ISP (for most cable modem user)

2. Static IP Address - Choose this option to set static IP information provided to you by your ISP

3. PPPoE - Choose this option if your ISP uses PPPoE

4. Other - PPTP, L2TP, BigPond, Telia