x-kom hosting

Domena na Home.pl

Jestem Zielony
utworzono
utworzono

Witam!
Założyłem domene na home.pl . Zapłaciłem 12.5 zł i jest tam kreator stron www. Da się tam coś napisać i na mojej stronie są dwa obrazki. Mój problem polega na tym że ja chciałbym nie robić strony za pomocą kreatora tylko chcę wrzucić własną robioną w notatniku tylko nie wiem jak. Czytałem dużo na forach ale za bardzo nie łapie o co chodzi pisali żeby zrobić konto na yoyo.pl to zrobiłem bo tam miał niby być jakiś ftp ale chyba tam trzeba było zrobić domenę a ja mam domenę tylko nie wiem jak wrzucić tam stronę. Strona będzie ważyła ok.1mb tak malutka. W kreatoże mogłem coś tam zrobić na mojej stronie więc jest tam chyba jakiś host czy coś. Chodzi mi o to żeby na moją domenę w home.pl dało się wrzucić normalną stronę internetową robioną w notatniku. BARDZO PROSZĘ O POMOC :D !

Help

Pomóżcie :niepewny:

No pomoże mi ktoś??

Matemaru
komentarz
komentarz

potrzebujesz hosting by móc wprowadzić swoja stronę do internetu.
Możesz skorzystać z oferty cba.pl\yoyo.pl\itp(darmowe).
Tam rejestrujesz się wybierasz nazwę np. taką jak kupiłes domenę i dostajesz w tym wypadku dostęp do ftp, bazy danych i panelu administratora. W tym panelu ustawiasz jako domenę tą właśnie domene którą wykupiłeś. Zawsze tez możesz do BOK by oni ci ustawili dana domenę na twoim hostingu.

Jestem Zielony
komentarz
komentarz

Zarejestrowałem się w cba.pl. W pierwszym polu podałem tam że mam własną domenę i jej adres. No ale co dalej mam zrobić jak wgrać tą stronę? Czytałem na forach że musze wydelegować się z home.pl czy coś.
To pod spodem mam na głównej w cba.pl

Nazwa konta / Głowna domena xxx.pl
Twoje IP 77.xxx.xxx.xx
Poprzednie udane logowanie 2011-02-08 20:00:48 z IP 77.xxx.xxx.xx
Nieudane logowanie z IP
Wsparcie PHP tak
Wsparcie SQL tak
Subdomeny 0 / 25
Aliasy domeny 0 / 2
Konta pocztowe 0 / 25
Konta FTP 1 / 25
Bazy danych SQL 0 / 1
Użytkownicy SQL 0 / 1

Z góry dzięki za pomoc

Niech ktoś mi pomoże :niepewny: .