x-kom hosting

Jak naprawic kernel32.dll gdy Windows Instaler rowniez jest zepsuty

magdalgis
utworzono
utworzono (edytowane)

Witam, jestem zielona w jakiechkolwiek naprawach. Opisze swoj problem najlepiej jak tylko potrafie i sie orientuje.
Mam Windows 7. Laptop Sony Vaio (nie wiem czy przydatna ta informacja)
Zaczelo sie tak, ze brakowalo mi jakiejs wtyczki flash player (uzywam firefoxa), wiec sciagnelam te wtyczke ze strony producenta. Nie moglam zainstalowac tej wtyczki, bo wyskoczyl blad, ze Windows Installer nie jest zainstalowany poprawnie. Najpierw szukalam pomocy odnosnie tego Instalera, wylaczalam go i wlaczalam- nic, pobieralam rozne FIXy-nie instalowaly mi sie.
Pozniej chcialam otworzyc Skype - wyskoczyl blad, ze jakis kernel32.dll jest zepsuty czy cos takiego - musicie mi wybaczyc to, ze tak pokretnie pisze - komputer kupilam w niemczech i nie umiem zmienic jezyka, a niemieckiego nie znam. Dodam, ze kupujac komputer - nowy, nie z drugiej reki, nie dano mi zadnych CD ze sterownikami...
Do tego jeszcze nie moge odtworzyc zadnego filmu, muzyki, a nawet nic ODINSTALOWAC , nie moge usunac Skype, ani zadnego innego programu.
Podsumowując - nie moge nic z sieci pobrac bo Windows Installer jest uszkodzony, nie moge nic usunac, ani nic otworzyc bo wyskakuje okienko z problemem pliku kernel32.dll
I koło sie zamyka, wiec blagam Was jak to naprawic.
Sni mi sie po nocach ten komputer, to jest gorsze niz bieganie po urzedach...
Kazda odpowiedz bedzie promyczkiem nadziei :)

[color="#ff0000"]//przenoszę do Win 7
//dan[/color]

Edytowane przez danielek316
przenoszę

Gość
komentarz
komentarz (edytowane)

[quote]Mam Windows 7. Laptop Sony Vaio [/quote]
Jaka wersja Windowsa? Home, Home Premium, Profesional, Ultimate? Sprawdzisz to klikajac PPM na Mój Komp > Własciwości> pojawi się okienko z podstawowymi informacjami o systemie. Zwróć też uwagę jaka jest architektura tzn. 32 bity, czy 64