stormbringer utworzono 21 stycznia 2011 utworzono 21 stycznia 2011 Witam. Od razu napiszę, że mam oryginalną Vistę, zakupiłem ją razem z laptopem niecałe 3 lata temu. Dziś, gdy włączyłem komputer zamiast tapety jest czarny pulpit z ikonami i w dolnym prawym rogu wyświetla się napis: "Windows Vista (TM) Kompilacja 6002 Ta kopia systemu Windows nie jest oryginalna." Winda na pewno jest oryginalna. Ostatnio pobierały się aktualizacje przez Windows Update i m.in. dnia 17.01.2011 został pobrany i zainstalowany SP2 do Visty, ale dnia 17.01.2011 Windą wszystko było OK, aż tu nagle dziś pojawia się taki tekst na pulpicie. Czytałem sporo postów na ten temat, ale w tych postach nie ma takiego problemu jak u mnie. Przecież ja nie wgrywałem na nowo systemu, tylko zaktualizował mi się przez Windows Update i zainstalował się podczas wyłączania laptopa dnia 17.01.2011. Zaznaczę, iż nie mogę dokonywać dalszych aktualizacji. Proszę o pomoc co mam zrobić, wiem, że mogę zadzwonić do MS, ale najpierw chciałbym spróbować innej opcji, a przede wszystkim chciałbym uzyskać odpowiedzi, dlaczego to mi się stało i czy jeśli to przez aktualizacje SP2 do Visty, to dlaczego nie 17.01.2011, tylko dopiero dziś się to stało. Proszę o pomoc.
stachos komentarz 21 stycznia 2011 komentarz 21 stycznia 2011 prawy klik na 'komputer' > wlasciwosci > na dole 'zmien klucz produktu' (w tym miejscu przepisz kod z nalepy : ) )
stormbringer komentarz 21 stycznia 2011 Autor komentarz 21 stycznia 2011 Po wpisaniu klucza wyskakuje okno: "Błąd klucza produktu. Wprowadzony klucz produktu nie będzie działał z tą edycją systemu Windows Vista. Musisz uruchomić instalatora systemu Windows Vista lub wprowadzić klucz produktu systemu Windows Vista Home Premium." Mam właśnie system Windows Vista Home Premium. Co mam dalej robić i skąd ten problem?
stachos komentarz 21 stycznia 2011 komentarz 21 stycznia 2011 ciezko ocenic dlaczego tak sie stalo. w takim wypadku najlatwiejszym wyjsciem bedzie infolinia ; ) pogadasz sobie z automatem i to powinno wszystko wyjasnic ; )
stormbringer komentarz 22 stycznia 2011 Autor komentarz 22 stycznia 2011 [quote name='stachos' timestamp='1295647544' post='1177679'] ciezko ocenic dlaczego tak sie stalo. w takim wypadku najlatwiejszym wyjsciem bedzie infolinia ; ) pogadasz sobie z automatem i to powinno wszystko wyjasnic ; ) [/quote] Zadzwoniłem na infolinię i Pan z MS powiedział, że przed instalacją Service Pack-a, powinienem był zainstalować najnowsze sterowniki sprzętu (karta graf., dźwiękowa itp.), a dopiero potem można instalować Service Pack-a. Okazało się, że nie działa u mnie przepisanie klucza przy aktywacji, więc system aktywacji uległ uszkodzeniu. Powiedział, że przed instalowaniem jakiegokolwiek Service Pack-a należy zainstalować najnowsze sterowniki. Wyjściem z całej tej sytuacji pozostaje przywracanie systemu do czasu sprzed zainstalowania SP2. Powiedział, że jak kupiłem laptopa z zainstalowanym Windowsem, to jako, że nie dają płyty, to na dysku jest system w razie awarii, ale powiedział, że w HP nie jest taki normalny Windows, tylko Recovery, co oznacza, że mogę tylko zrobić reinstalacje systemu, ale nie ma opcji naprawy. Ponadto, powiedział, że sprzedawcy w sklepach nie mówią o tym klientom, że w niektórych modelach HP w ogóle nie ma możliwości zainstalowania Service Pack-a 2. Tak się złożyło, że akurat ja mam laptopa HP. Powiedział, że wyjściem z problemu pozostaje przywrócenie systemu do czasu sprzed zainstalowania SP2, wgranie najnowszych sterowników, ale żebym nie instalował znów SP2 do czasu, dopóki nie skontaktuje się z HP i nie zapytam, czy w moim modelu HP istnieje możliwość instalacji SP2. Jak się okaże, że mogę zainstalować, to będę mógł zainstalować SP2, a jak nie, to na przyszłość, będę musiał pamiętać, żeby nie instalować SP2, bo Windows znów się zepsuje. Powiedział, że jak nie pomoże przywracanie systemu, to będę musiał zainstalować na nowo Windowsa z tego HP Recovery, tyle, że dane z laptopa żebym zgrał na dysk zewnętrzny, a nie na drugą partycję, bo to Recovery często i tak usuwa dane nie z partycji systemowej, ale z całego dysku. Pan po drugiej stronie słuchawki odpowiadał fachowo i konkretnie, był miły i powiedział co muszę zrobić.
Fezzi komentarz 4 lutego 2011 komentarz 4 lutego 2011 Aktywuj telefonicznie prawdopodobnie masz błąd systemu.Miałem podobny problem
Wciąż szukasz rozwiązania problemu? Napisz teraz na forum!
Możesz zadać pytanie bez konieczności rejestracji - wystarczy, że wypełnisz formularz.